Veljen vaimon raivostuttava käytös
Veljeni on mennyt naimisiin naisen kanssa jolla on pakkomielle facebookin/ somen kanssa. Ennen ei ole haitannut hänen ylenpalttinen somepostailunsa, koska aiheena olleet yleensä omat lapsensa.
Nyt kuitenkin isäni kuoli ja tämä nainen päätti tehdä siitä oikein facebook päivityksen alle viikko kuoleman jälkeen. Olimme siis puhuneet ettei laiteta mitään nettiin ja etenkään ennen kuin sukulaisille on henkilökohtaisesti ilmoitettu. Osa suvustani on nyt saannut tietää isäni pois menosta tämän " ulkopuolisen" naisen kautta.
En enää edes tiedä miten suhtautua koko ihmiseen ja vielä veti itkupotku raivarit, kun siskoni asiasta kommentoi hänelle. Raivostuttavaa käytöstä jo yli kolmekymppiseltä.
En vain pysty käsittää miten joku kehtaa toimia näin.
Kommentit (32)
Surun keskellä sitä helposti löytää erilaisia pahanolon purkautumiskanavia ja moni pienikin asia saa helposti ihan liian suuret mittasuhteet. Avauksen perusteella vaikuttaisi siltä että veljen vaimo on nyt tälläisenä pahanolon kaatopaikkana. Jos asia on näin, ni todennäköisesti tulee myös vaikea perinnönjako.
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005871901.html
lukuisia kädettömoä vauvoja syntynyt, tässä uusi trendikäs ihmistyyppi.
samalla tavalla kuin muutkin häiriötilat halutaan vetää normaaliksi niin tässä sitten esimerkki yhdestä.
NOT joko myönnetään että maailma, ruoka jne on saastunut ja aiheuttaa hormonaalisia ha muita häiriöitä ihmisiin?
Vierailija kirjoitti:
Suku on iso ja sisaruksille ilmoitettu jo samana päivänä, mutta muulle suvulle, kummilapsille, ystäville ym. ei kaikille vielä olla ilmoitettu. Miten ihmiset eivät ymmärrä sitä, että sukua voi olla todellakin paljon ja kaikille ilmoittamisessa kestää?
T.Ap
Facebook onkin tässä suhteessa ylivertainen. Tieto kulki samantien koko suvulle.
Eikä kenenkään tarvitse miettiä että miksi minä olen niin vähäpätöinen että kummisedän kuolemasta kerrotaan viikon viiveellä.
Meillä taas käly rupesi omimaan äitini koruja heti hänen kuolemansa jälkeen. Teki mieli heittää koko akka pois talosta siinä surun hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005871901.html
lukuisia kädettömoä vauvoja syntynyt, tässä uusi trendikäs ihmistyyppi.
samalla tavalla kuin muutkin häiriötilat halutaan vetää normaaliksi niin tässä sitten esimerkki yhdestä.
NOT joko myönnetään että maailma, ruoka jne on saastunut ja aiheuttaa hormonaalisia ha muita häiriöitä ihmisiin?
Wut?
Vierailija kirjoitti:
Siis laittoi päivityksen kolmen päivän sisään, eli se alle viikko. Veli sanoo ettei viitsi edes asiaa tuoda esille, kun heille syntyy siitä riitaa. Ja kyllä oli paikalla, kun puhuimme asiasta.
Pistää aivan todella vihaiseksi tuo käytös.T.Ap
Otan osaa. Onpa tökeröä käytöstä veljesi vaimolta. Todella ikävää veljellesi, että se sijaan että hän voisi rauhassa surra isänsä menetystä hänen pitää pelätä vaimonsa suuttumista. Noin ei vain veljen vaimo voi toimia kun toisin on sovittu. Vaaditte häntä poistamaan päivityksensä somesta ja henkilökohtaisesti pahoittelemaan sukulaisille, jotka ikävästi välikäden kautta saivat suru-uutisen. Ja sitten vain blokkaat veljen vaimon somessa.
Vierailija kirjoitti:
Suku on iso ja sisaruksille ilmoitettu jo samana päivänä, mutta muulle suvulle, kummilapsille, ystäville ym. ei kaikille vielä olla ilmoitettu. Miten ihmiset eivät ymmärrä sitä, että sukua voi olla todellakin paljon ja kaikille ilmoittamisessa kestää?
T.Ap
Hohhoijaa. Kyseiset ihmiset nähneet isänne Helsingin olympialaisissa vuonna -52?
Vierailija kirjoitti:
Meillä taas käly rupesi omimaan äitini koruja heti hänen kuolemansa jälkeen. Teki mieli heittää koko akka pois talosta siinä surun hetkellä.
Huh huh miten rumaa ja ahnetta käytöstä,mikä juntti!!! Käly huolehtikoon oman äitinsä koruista,hänelle ei kuulu anoppinsa korut.
Vaimoni ihmetteli kerran veljelläni käynnin jälkeen, että enkö mä halunnu mitään sukuni perintöastioita, kun kaikki ne ovat toisella veljelläni. Olimme syönneet siellä näistä sukuastioista.
Otin asian puheeksi ja kävi ilmi, että tämä vaimo oli astiat itselleen oikkeen hakemassa käyny isän luot, kun emme me miehet mitään näistä ymmärrä. Vaimoni ja tyttäreni kuitenkin osaavat tuollasta arvostaa.
Mulle ei olisi tullut mieleenkään päivitellä Facebookiin anopin ja apen kuolemasta. Kaikki asiat eivät kuulu facen seinälle. Muutenkin tiedotus ja asioiden hoitaminen ja järjestely kuului miehelleni ja hänen sisaruksilleen ja minun ei tarvinnut sekaantua niihin millään tavoin. Minä ja sisareni hoidamme omien vanhempien hautaus ja niistä tiedottamisen sekä muut asiat aikanaan kun se hetki koittaa ja puolisomme pysyvät sivussa.
Olen aina ihmetellyt niitä puolisoita joiden pitää puuttua ja sekaantua ihan joka asiaan ja ei ole mitään sydämen sivistystä ja käytöstapoja. Esim tungetaan anopin tai apen perunkirjoitukseen mukaan vaikka se on ensisijaisesti oman puolison ja hänen sisaruksien tilaisuus.
*ei ollut miehen (veljen) vaimon isä.