Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisitte, jos kumppaninne haistattaisi teille v#tut?

Vierailija
21.10.2018 |

Arkipäivää meidän suhteessa. V#ttua haistatellaan tuosta vaan. Kuulen enemmän haista v#ttua kuin hyvää huomenta. Joskus kamelin selkä napsahtaa, ja haistatan takaisin. Lapsellista.

Tästä on tullut suhteen arkipäivää, mutta pahalta tuntuu. Normaalin raja on hämärtynyt.

Onko tämä normaalia? Miten suhtaudutte, jos kumppaninne haistattaa teille v#tut?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies myös haistattelee minulle vittua ja haukkuu idiootiksi riitojen aikana.

Riidat meillä yleensä syntyvät ihan arkipäiväisistä asioista kuten "muistitko soittaa lääkäriin ja siirtää aikasi?" Siitä se riita lähtee rullaamaan.

Vierailija
22/25 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan tuota, mutta ei jatkuvasti, vaikka miehellä melkein joka toinen sana on kirosana. Ei hän silti haistattele eikä käske painumaan helvettiin, jos ei ole loukkaantunut jostain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muta kun vettää housutpi kinttuihin että mikäs pesä se tällä piilee onko tämä nyt se kuuluisa kakkonen.

Vierailija
24/25 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies myös haistattelee minulle vittua ja haukkuu idiootiksi riitojen aikana.

Riidat meillä yleensä syntyvät ihan arkipäiväisistä asioista kuten "muistitko soittaa lääkäriin ja siirtää aikasi?" Siitä se riita lähtee rullaamaan.

Juuri sama!! En voi käsittää tällaista. Eihän tämä voi olla normaalia. En ole koskaan ennen kokenut vastaavaa..

ap

Vierailija
25/25 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen lipsunut periaatteistani ja kiroilen kyllä antaumuksella, jokin lapsuudessa sisäistetty käytösmalli nousee pintaan kun stressaa. En kuitenkaan kiroile puheessa tai varsinkaan suuntaa sitä toiseen. Vaan jupisen itsekseni kun v*tuttaa.

Joskus riidellessä on tullut sanottua pahasti puolin ja toisin, silloin on mielestäni vielä ymmärrettävää täräyttää jotain absurdia kuten "haista v#ttu" kunhan ei ylitä rajaa ja mene henkilökohtaisuuksiin. Riitely "ei ole väkivaltaa" jos riitelijät ovat samalla tasolla, toista ei alisteta. Asiatonta voi olla kyllä, mutta tuo toisen loukkaaminen on se raja eli sellaista en suhteessa hyväksy itseltäni enkä toiselta.

Jos tuosta haistattelusta on tullut arki päivää niin aika surkimuselta miehesi tuon kuvauksen perusteella kuulostaa. Itse katselisin jo uloskäyntiä vaikka en tiedäkään omaa osaasi riidoissa.

Meillä mennään myös henkilökohtaisuuksiin. Mies on TOSI paha suustaan ja kova solvaamaan minua. Hänen suustaan on tullut aivan kaikki. S##tanan läskip#rse, v#tun l#hmä, #mmä, id#ootti, mielenterveysongelmainen jne. Kun olisin tarvinnut häneltä tukea, sain kuulla, kuinka olen niin tyhmä ja v#ttumainen, ettei ihme kun ei opinnot etene (olen maisteri, hänellä amk-tutkinto ja ihmiset häviää ympäriltäni (ei pidä lainkaan paikkansa). Kun olin surun murtama menetettyäni perheenjäseneni käski mies "korjata pään kuntoon".

Kun mies sille päälle sattuu, on hänen ainoa missionsa loukata minua niin pahasti kuin mahdollista. Ja tätä tapahtuu aika usein. En ole itse kovinkaan verbaalisesti taidokas, ja päädyn yleensä toistelemaan samoja litanioita "v#tun idiootti, v#ttu olet kus#pää".

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme