Miksi miehelläsi ei ole BMW:tä?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tarvitsisi BMW:n koska hänellä on niin pienen pieni penis.
Ja sinulla pienet tissit ja leveä vittu.
Koska minä en anna hänen ostaa moista kusipäiden autoa!
Mun mies ei tarvitse "pippelinjatketta"
Hmm...millä perusteella juuri BMW on vehkeenjatke mutta esim. Audi tai Porche ei?
Vaimoni aviomies ei ole köyhä jonne
Vierailija kirjoitti:
Hmm...millä perusteella juuri BMW on vehkeenjatke mutta esim. Audi tai Porche ei?
Audi on ihan perusauto, siksi.
Koska en olisi suostunut ajamaan bmwllä jonka se meinasi ostaa. Sanoin kyllä että ostakoon itselleen mutta liian iso auto minun ajettavaksi.
Voi tätä kateuden määrää.
BMW-miehenä nauran näille tojotamiesten mutisemille jatke-jutuille. Varmasti harmittaa ajella sellaisella alitehoisella harmaalla kopperolla, mutta ei sitä pahaa oloa bemareihin kannata purkaa.
Koska miehellä ei ole varaa säilyttää autoa korjaamolla, vaan sillä pitäisi välillä päästä ajamaankin. Siksi BMW ei ollut edes vaihtoehto. Mekaanisten osien osalta nykybemarit ovat samaa luokkaa kuin Daciat, mutta sähkölaitteita ja niistä johtuvia vikoja on moninkertaisesti.
Ei koskaan Bemaria, koska takaveto
Mitä yhteistä on kortsulla ja Bemarilla?
.
.
.
.
.
.
.
Molemmissa on mulkku sisällä.
Miten niin ei omista? Meillä on niitä kaksikin. Toinen minulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan Bemaria, koska takaveto
Kyllä ne nykyään on enimmäkseen nelivetoja.
Siksi, että sinun miehesi voisi tuntea ylemmyyttä autonsa vuoksi. Jos kaikilla olisi bemari, se ei olisi kenenkään mielestä hieno auto.
Aivan naurettava aloitus... määrität itseäsi osittain miehesi auton perusteella. Todella naurettavaa. Nyt pitäisi ketjun aloittajalta kysyä, että kai sinullakin on bemari?
Vaikka oikeastaan tärkeintä autossa on, että liikkuu ja on turvallinen. Minulla sekä miehelläni on valitettavasti molemmilla bemarit ja nyt suunnitellaan merkin vaihtoa, kun tauotta jotain vialla, eli ei siis liiku.
Nim. Ei koskaan enään bemarin rotiskoa
Sillä on audi... Just myytiin bemari pois.
Vierailija kirjoitti:
Koska en olisi suostunut ajamaan bmwllä jonka se meinasi ostaa. Sanoin kyllä että ostakoon itselleen mutta liian iso auto minun ajettavaksi.
Miten auto voi olla liian iso ajettavaksi??? Ymmärrän jos ei rekan rattiin ilman koulutusta lähde mutta normaali henkilöauto? Miten se voi olla liian iso?
Koska en ole homo, ei minulla ole myöskään miestä. Minulla on Toyota.