Jhl.n ja pamiin työntekijät. Älkää äänestäkö keskustaa, kokoomusta ja sinisiä.
Teidän työtänne ei arvosteta. Yrittäjät myös vesittävät lakko ne. Seuraavaksi menetätte työnne. Nukkuvat myös herää, nyt on heräämisen aika.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Surullista, kuinka mitätöidään toisten työ.
Kenen työ on mitätöity ja miten?
Vierailija kirjoitti:
Keittäjät ovat yrittäjien ja hallituksen mielestä korvattavissa. Portilla on jo jonoa.
Laitta oregano?
"Ei"
"Laitoin jo!!!"
Kanttura kirjoitti:
Voiko mennä töihin lakosta huolimatta jos on jhl-jäsen
Voi, mutta se vaatii kovaa henkistä kanttia kun ay-aktiivit tulevat hiillostamaan.
Töissä jokaiseen poliittiseen Pam-propagandamainokseen seinällä tussitan päälle YTK.
Porteilla tosiaan on jonoa. Vanhukset voivat olla nälissään, kuten tähänkin asti. Vammaset piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Mä lähetin jo pamille viestiä, että miksi helvetissä ne tukee liiton jäsenien jäsenmaksujen avulla vasemmistoliittoa. Itse kuulun teollisuusliittoon juuri tämän takia, vaikka pamin työehtosopimuksen alla työskentelenkin.
Nyt harmittaa, kun et kuulu pamiin?
Keräys Suomen nälkää näkeville lapsille. Lahjoita keräykseen. Lapsille saadaan leipä suuhun.
Vituttaa ainoastaan ettei PAM tue perussuomalaisia vaan sellaista puoluetta joka on laittanut tavoitteekseen täyttää Suomen halpatyövoimalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lähetin jo pamille viestiä, että miksi helvetissä ne tukee liiton jäsenien jäsenmaksujen avulla vasemmistoliittoa. Itse kuulun teollisuusliittoon juuri tämän takia, vaikka pamin työehtosopimuksen alla työskentelenkin.
Nyt harmittaa, kun et kuulu pamiin?
Kanttura kirjoitti:
Voi jos on tarpeeksi tyhmä. Palkkaa toki et saa. 😁
Täällä ylempi toimihenkilö, joka äänestänyt oikeistoa 20 vuotta. Nyt ei ääni enää tule keskustalle tai kokoomukselle, jokin raja sentään työntekijöiden kyykyttämisessä.
Lisää lakkoja, jos ei muuten tämä meno lopu!
Kyllä on törkeyden huippu noilta yrittäjiltä. Että kehtaavat. 🤧😠