Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi elämää ei kunnioiteta?

Vierailija
21.10.2018 |

Ei eläimiä, ei luontoa. Ei minkäänlaista kunnioitusta tai elämän arvostusta. Pelkällä rahalla ja materiaalilla on merkitystä, tehokkuus ja markkinatalous ensin. SAIRASTA!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä menolla ihmiskunta kyllä tulee pyyhkimään itsensä Rakkaan Äiti Maan pinnalta hyvinkin nopeasti...

Vierailija
2/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei eläimiä, ei luontoa. Ei minkäänlaista kunnioitusta tai elämän arvostusta. Pelkällä rahalla ja materiaalilla on merkitystä, tehokkuus ja markkinatalous ensin. SAIRASTA!

Osittain samaa mieltä, mutta pitäähän ne verotkin maksaa ja siellä sisällä on omat ongelmansa, pahimpana huomionhaku. Harmittaa joskus se, että luontoa fiilatessa kuulee lentomelua Uudellamaalla, mutta ihmisten on lennettävä, se markkinatalous o yks vaade sille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan mustavalkoisia ihmisiä. Sellaiset myrkyttävät elämän.

Vierailija
4/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vihaan mustavalkoisia ihmisiä. Sellaiset myrkyttävät elämän.

Minä en vihaa ketään, olen vain hyvin surullinen tästä ihmiskunnan kehityksestä, luontosuhteen heikkoudesta sekä elämän kunnioittamattomuudesta.

Ap

Vierailija
5/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on varmasti kaikilla asunto, vaatteita, ruokaa, älypuhelimet. olette siinä samassa joukossa muiden kanssa.

Vierailija
6/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on varmasti kaikilla asunto, vaatteita, ruokaa, älypuhelimet. olette siinä samassa joukossa muiden kanssa.

Tämähän se on. Jeesuksina lässytetään aivan täyttä scheissea - ihan yhtä syyllisinä. Joo, sinä juuri hamppupää, valaistumisesi on illuusio, olet fariseusten fariseus.

PS. Me kuollaan kaikki, ja se on ok. Kyllä täällä joku torakka selviää maailmanlopustakin.

Vierailija
7/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ja missä mikään on koskaan ollut paremmin kuin nyt ja nimenomaan liberaalissa skandinaviassa, jossa viljellään pehmeitä arvoja enemmän ja laajemmalti kuin koskaan millään aikakaudella - ainakin siihen saakka kunnes isla-misaatio on edennyt riittävän pitkälle....

Vierailija
8/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä asiassa on olemassa niin ääripäitä että kannattaa koittaa itse pitää se järki tallessa siinä mitä tekee, ei omaa elämäänsä kannata pilata ajattelemalla asioita vaan yhdestä näkökulmasta, vaan löytää ne keinot mitä itse voi tehdä asioiden eteen, mutta mitään järkeä ei ole oikeasti luopua kaikesta ja pestä itseään pelkästään vedellä, jos sitäkään, tai ainakin silloin tästä elämäntavasta pitää pystyä nauttimaan. Kuitenkaan sen kulutuksen ei pitäisi olla täysin yksilön vastuulla, vaan vaikka sillä lainsäädännöllä voidaan turvata myös sitä luontoa. Ja ne suuryritykset jopa saavat aikaan paljon hyvää ja rahoittavat monia järjestöjä.

Vierailija
9/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tässä nyt mistään elintasosta ollut kyse vaan elämän kunnioittamisesta. Ne eivät sulje toisiaan pois.

Vierailija
10/10 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että oikein "tehokkuus". Menehän lukemaan sanakirjasta mitä se tarkoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi