Nuoret naiset, ostatteko koskaan sipsejä tai karkkeja kaupasta?
Kommentit (26)
Karkkia silloin tällöin. Sipsejä en juuri koskaan kun en oikein välitä niistä. 20v.
Ostan sipsejä ja salmiakkia. Verenpaine on matala ja helposti heittää päässä, joten pyrin syömään suolaa edes jossain muodossa. Muuten roskaruokaa tulee syötyä ehkä kerran kuukaudessa jos silloinkaan.
No mistäs muualtakaan mä niitä ostaisin?!
Kyllä ostan ehkä kerran viikossa sipsejä ja karkkia pari kertaa viikossa. 27v.
Syön aivan liikaa suklaata.. sipseistä en välitä.
19v
Sipsiä ostan välillä silloin kun tekee mieli. Karkkia harvemmin koska makeaa ei vaan yksinkertaisesti tee usein mieli ja silloin kun tekee niin en syö kuin ehkä 100 g edestä korkeintaan.
Olen enemmän suolaisten ja rasvaisten ruokien ja ”pikkupurtavan” perään. Ennen söin makeaa paljon, onneksi olen siitä päässyt eroon.
Mikä tämän nuoren naisen idea oli? Taasko joku lihavuusjuttu taustalla?
Miehelle ostan maissilastuja ja salsaa, itselleni konvehteja irttarihyllystä tai sitten niiden vierestä jotain jogurttirusinoita, suklaapähkinöitä tms, harvoin noita. Noin kerran viikossa tarttuu joku suklaapatukka kassalta. N24
Päivittäin jompaa kumpaa. En taida kyllä olla enää nuori, kun 30 rajapyykki tulee pian täyteen, mutta samoin olisin vastannut myös ollessani 20.
Joo, kun olin vielä ihan nuori 19-25 niin elin lähinnä roskaruualla ja olin silloin laihimmillani. Nyt kun olen melkein 30 syön myös oikeaa ruokaa välillä ja kilojakin on tullut sen jälkeen vähän enemmän.
Ostan, 25v. Sipseistä tykkään enemmän, mutta esim. eilen tuli ostettua Filmtownista 500g karkkia ja suklaata.
Molempia vain kun vietetään iltaa kavereiden kanssa.
Mutta jäätelöä, pullaa yms. rakastan ja myös ostan, toki yritän pitää jonkun kohtuuden niiden kulutuksessa.
20v. ja paino hallinnassa.
Joskus joo ehkä pari kertaa kuussa.
N22
Joka päivä syön jotain mikä lihottaa. Lihava olen.
N19
Jatkuvasti. Näitä ostavat ihan kaikenikäiset ja -sukupuoliset. Mikä totaalisen outo kysymys.
Nuorena 40-veenä ostan 3-4 kertaa viikossa. Ostan myös alkoholia alkosta, joskus marketistakin. Vaatteita vaatekaupasta ja koiran (1 kpl) ostin koiratarhalta viime syksynä.
Karkkia en syö, mutta sipsiä ostan tosin vaan harvoin, koska mulla ei ole yhtään itsehillintää rasvaisten ja suolaisten roskaruokien kanssa ja voin syödä sellaisen megapussin tyyliin 15 minuutissa yksinäni. Ja olen 22v.