Nuoret naiset, ostatteko koskaan sipsejä tai karkkeja kaupasta?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ostan mieluummin pähkinöitä ja hedelmiä. N22
En osoita tätä sinulle henkilökohtaisesti, mutta hyvin monesti ylipainoisen ja hoikan erottaa siitä, että se ylipainoinen ostaa hedelmiä ja pähkinöitä, hoikka sipsiä, karkkia ja pullaa.
En tiedä lasketaanko minua nuoreksi kun olen 26, mutta karkkia en osta koskaan koska en tykkää makeasta ollenkaan. En ole koskaan tykännyt, edes lapsena.
Sipsiä tekee mieli joskus, mutta sitten kun niitä syön tulee äkkiä äklö olo ja mietin miksi ylipäätään taas ostin kun tiedän vallan hyvin etten saa syötyä.
Jäätelöä voin syödä kesällä, varsinkin jos on oikein kuuma, tai sitten kun olen flunssassa! Silloin tulee jäätelönhimo.
Kakut, pullat, keksit ei maita. Hedelmistä omenat ja tuore luumu on hyviä. Vihanneksia syön paljon.
Mä olen jo 28, mutta saman vastauksen olisin antanut kahden vuotta sitten. En oikein välitä makeasta, mutta sipsejä ostan n. pari kertaa kuussa. Karkista menee joku salmiakki ja nyt aika vasta ostin tutti frutti passion -pussin. Se hupenee tuossa hiljalleen. En montaa karkkia pysty kerrallaan syömään.
Olen hirveä vieras aina juhlissa, kun en oikeasti syö kakkuja, keksejä yms. Vaikutan varmasti tosi epäkohteliaalta, mutta kun en tykkää.
Niin ja ainoa makea, mistä oikeasti välitän, on mehujää. Niitä pitää aina olla pakkasessa. Ja marjoja.:)
t.25
Ostan mieluummin pähkinöitä ja hedelmiä. N22