Mikä nuorissa naisissa niin paljon kiinnostaa vanhempia miehiä?
Luulisi että ei ainakaan hirveästi yhteistä löytyisi, jos on siis ihan normaalilla älykkyydellä ja elämänkokemuksella varustettu mies kyseessä. Niin monet miehet olisivat/ ovat valmiita 10-30v. ikäeroon. Siinähän ollaan ihan eri elämäntilanteissa sitten ja eikö se ole miehestä itsestään ahdistavaa olla niin paljon vanhempi. Osaako miehet vastata tähän?
Kommentit (422)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 55v. ja sain menneenä kesänä jostain käsittämättömästä syystä tyttöä, 20v.
Meillä synkkas tosi hyvin ja seksi oli ainakin minulle parasta koskaan. Kyllä vaan nuoret naiset kiihottavat, ja varmaan nuoremmat miehet vanhempia rouvia. Aivan mahtavaa.
Kiva että sulla oli mahtavaa. Tyttö kertoo tarinoita miksi ei koskaan enää viittä vaille eläkeläistä.
Hah hah. Ihan kuin teitä joitakin harmittaisi tämä minun onneni. Voi sitä litinää ja läiskettä kun pantiin aikoinaan menemään. "Suojassa metsien, rannoilla järvien, loisteessa auringon tai kuun .."
Nyt tämä nuori tyttö on jo siis nuori nainen ja kahden lapsen äiti. Pidetään melko tiiviisti yhteyttä, olen myös toisen lapsen kummi (lapset eivät ole omiani). Välillä ollaan puoli vakavissamme mietitty, josko muutettaisiin yhteen, kun lasten isä on täysin kunnoton (samaa ikäluokkaa muuten kuin tuo nuori nainen).
Juuri viime viikolla sysäsin viimeksi tätä nuorta äitiä, on se vaan niin hyvää.
Ja tyttökin parkasi; en koskaan ajattele vain itseäni näissä asioissa.
Jos ei muuten, niin minulla on melko hyvät sormitukset sekä olen lisäksi kielimiehiä (maisteri).
Olkaahan kaikki täällä leppoisasti, jos jollain on asiat hyvin tai edes siedettävästi, niin sen ei pitäisi olla keneltäkään pois. Vai mitä?
Terveys. Nelikymppiset naiset tuntuu olevan puolikuolleita vaivojensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ei kyllä millään jaksa kuunnella sitä ainaista valitusta paikkojen prakaamisesta, kun mikään ei toimi ja joka paikkaan särkee.
Ja vielä ne vaihdevuodet, aarghh !
Onhan se inhimillistä, että ihminen vanhenee, mutta juuri siksi onkin nuori nainen niin ihana!
Kimmoisa iho ja kirkkaat silmät. Kiihottava tuoksu. Eivätkä vielä kyynistyneet!
Tässä kyllä toimii se luonnonvalinta parhaimmillaan. Hieno juttu, sitä vastaan on turha taistella.
Kyllä minulla riittää myös myötätuntoa yliaikaisille naisille: Kannatan esim. vaikka veroasteen korottamista, jotta nämä vaivaisnaiset saisivat hyvää lääketieteellistä hoitoa vaivoihinsa.
Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kierrän kyllä vanhat naiset (yli 40v.) kaukaa, tosi on!
Vierailija kirjoitti:
Niin no voi olla että se päänsisältö ei ole kaikille se tärkein kriteeri
Päänsisältö ei ole iästä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Seksi.
Tiukkakroppaisia ja -paikkaisia, eivätkä vielä liikaa elämää nähneitä. Helpommin kasvatettavissa mieleiseen suuntaan, kun elämänkokemus ja itsetuntemus on vielä vähäisempää kuin vanhemmilla naisilla.
Tiukkapaikkaisia? Siis alapää? Ei mun alapää ole ainakaan muuttunut miksikään vuosikymmenten mittaan, ehkä liiankin tiukka.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kyseessä ole lähes poikkeuksetta lihalliset nautinnot, siis miehen näkökulmasta kun tiukka ja nuori tiimalasi heiluu silmien edessä. Naisesta en tiedä mitä saa vanhasta kurppa-ukosta.
Ei tosiaankaan läheskään aina lihalliset nautinnot. Voi olla aitoa rakkautta. Eikä kaikki "vanhat" ukot ole mitään kurppia, voivat olla parempikuntoisia kuin moni nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ei kyllä millään jaksa kuunnella sitä ainaista valitusta paikkojen prakaamisesta, kun mikään ei toimi ja joka paikkaan särkee.
Ja vielä ne vaihdevuodet, aarghh !
Onhan se inhimillistä, että ihminen vanhenee, mutta juuri siksi onkin nuori nainen niin ihana!
Kimmoisa iho ja kirkkaat silmät. Kiihottava tuoksu. Eivätkä vielä kyynistyneet!
Tässä kyllä toimii se luonnonvalinta parhaimmillaan. Hieno juttu, sitä vastaan on turha taistella.
Kyllä minulla riittää myös myötätuntoa yliaikaisille naisille: Kannatan esim. vaikka veroasteen korottamista, jotta nämä vaivaisnaiset saisivat hyvää lääketieteellistä hoitoa vaivoihinsa.
Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kierrän kyllä vanhat naiset (yli 40v.) kaukaa, tosi on!
Et siis aio ryhtyä parisuhteeseen tai jos ryhdyt niin kerrot että lemppaat pihalle kun 40. syntymäpäivä lähestyy?
Vierailija kirjoitti:
Kypsemmän naisen kanssa joutuu enemmän tekemään duunia seksin suhteen. Aikuinen nainen tietää mitä haluaa eikä tyydy pelkkään rynkytykseen ja nylkytykseen.
Kenen kans joutuu ja kenen ei...
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Itse haluan elää nuoruutta rauhassa ja vain omanikäisiä poikia tapailla. Silti jotkut kolmekymppiset välillä jää vainoamaan. Ilmeisesti ulkonäkö sitten on niin tärkeää monelle.
N22
Kolmikymppiset? Eihän ne ole vanhoja suhun nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no voi olla että se päänsisältö ei ole kaikille se tärkein kriteeri
Päänsisältö ei ole iästä kiinni.
Kyl se vaan aika paljon on.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että ei ainakaan hirveästi yhteistä löytyisi, jos on siis ihan normaalilla älykkyydellä ja elämänkokemuksella varustettu mies kyseessä. Niin monet miehet olisivat/ ovat valmiita 10-30v. ikäeroon. Siinähän ollaan ihan eri elämäntilanteissa sitten ja eikö se ole miehestä itsestään ahdistavaa olla niin paljon vanhempi. Osaako miehet vastata tähän?
Minkä ihminen tunteilleen voi? Ei minua haittaisi erilaiset elämäntilanteet tai ikäero yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi.
Tiukkakroppaisia ja -paikkaisia, eivätkä vielä liikaa elämää nähneitä. Helpommin kasvatettavissa mieleiseen suuntaan, kun elämänkokemus ja itsetuntemus on vielä vähäisempää kuin vanhemmilla naisilla.
Tiukkapaikkaisia? Siis alapää? Ei mun alapää ole ainakaan muuttunut miksikään vuosikymmenten mittaan, ehkä liiankin tiukka.
Aivan 😫😫😫😫😫
"Mikä nuorissa naisissa niin paljon kiinnostaa vanhempia miehiä?"
Ap, Voi luoja miten naivia. Vähän kilsoja lisää sullekin ja pari kakaraa, niin eipä sinunkaan tarvitse murehtia tuollaisista huomionosoituksista.
Hyvällä tsägällä joku kantakapakan rami voi heittää sulle kännipäissään rojut ränniin. Muuta arvoa sulla ei ole eikä tule.
Nauti vielä kun voit 😩😩, se on ohi nopeammin kuin huomaatkaan 😲😲😲
Vierailija kirjoitti:
"Mikä nuorissa naisissa niin paljon kiinnostaa vanhempia miehiä?"
Ap, Voi luoja miten naivia. Vähän kilsoja lisää sullekin ja pari kakaraa, niin eipä sinunkaan tarvitse murehtia tuollaisista huomionosoituksista.
Hyvällä tsägällä joku kantakapakan rami voi heittää sulle kännipäissään rojut ränniin. Muuta arvoa sulla ei ole eikä tule.
Nauti vielä kun voit 😩😩, se on ohi nopeammin kuin huomaatkaan 😲😲😲
Miies kun tulee tiettyyn ikään niin ei sillä pelaa mikään ja pitkään jo kolmivitosesta se erektio on tämän tästä hukassa tai pehmennyt.
Nainen, ihan sama minkä ikäinen, ei saa sellaisesta kalusta mitään muuta kuin pahan mielen kun se ei taaskaan pystynyt.
Vanha on vanha myös nuoren seurassa.
Viehättää sama kuin vaarille esikoululainen
Maailmanlaajuinen ilmiö.
Hyvin sairasta.
Mikä rikkaissa miehissä niin paljon kiinnostaa itsenäisiä, tasa-arvoisia, koulutettuja ja työssäkäyviä naisia?
Vierailija kirjoitti:
Ei nuoruus tee kenestäkään kaunista, pelkästään. Kaunis vanhempi nainen on kaunis, ruma nuori on aina ruma.
Jotkut miehet luulevat vain itse olevansa nuoria ja kuolemattomia, kun ovat nuoren kanssa. Painotus, luulevat.
Voi, vähänpä ymmärrät ihmisen iästä. Mies ottaa mielellään nuoren (vaikka sitten ulkonäöltään vähän vaatimattomamman, mutta ei siis toisinpäin. Ikänainen saa laittaa kaikki peliin ja vielä enemmänkin ennenkuin herrat kiinnostuvat.
Nuori nainen nyt vaan tuntuu paremmalle kaikilla aisteilla, turha siinä on muuta länkyttää.
Ja te vanhemmat naiset, teilläkin oli aikanne, mutta se aika on nyt jo ohi.
Itse 45v mies. 16veenä tykkäsin 16vee tytöistä. 25veenä tykkäsin 16vee tytöistä. 35veenä tykkäsin 16vee tytöistä. Edelleen tykkään 16vee tytöistä. Ongelma vaan siinä että olen sama jäbä kuin aina ennenkin mutta muiden ihmisten mielestä olen pedari. Eikö tässä ole nyt joku ..tuillaan tässä hommassa hä?
Joo siis miehen kuuluu ilmeisesti muuttua iän mukana tykkäämään vanhemmista naisista. Ihan niinku musamaku...nuorena tykkää heavyrockista ja iän myötä muuttuu diggaamaan räppiä. Hei haloo nyt oikeesti!!
No joo ,joo. Tota justiinsa...
Tuon tyyppisen haukkumisen esittäminen on helpompaa kuin heinänteko (kumma sanonta muuten sinänsä, sillä onhan heinänteko sentään ihan työtä,jossa voi tulla kesällä pellolla hikikin )
Eli jos ei osaa mitään muuta kuin itselle aivan tuntemattomien ihmisten haukkumista esittää, niin onko se sitten vielä muka jotain 'keskustelua' olevinaan.
Ja mitä tuohon muuta voisi vastata, kuin että vilkaisu peiliin voisi vähän virkistää sinuakin noissa omissa ajatuksissasi.
Eikö yksinkertaisesti, (sen haukkumisen ja nälväilyn sijasta ) voitaisi muiden ihmisten päättää itse niistä omista seurusteluasioistaan ihan vain niiden omien kumppaniensa kanssa keskenään.
Yhtä tuntemattomiahan ne ovat, joidenkin itselle kuitenkin aivan ventovieraiden seurustelusuhteissa kumpikin osapuoli heistä .
Siis elä, ja anna myös muiden elää elämäänsä.
(Pelkkään haukkumiseen sen sijaan ei tarvitse mitään viisautta)