Mikä nuorissa naisissa niin paljon kiinnostaa vanhempia miehiä?
Luulisi että ei ainakaan hirveästi yhteistä löytyisi, jos on siis ihan normaalilla älykkyydellä ja elämänkokemuksella varustettu mies kyseessä. Niin monet miehet olisivat/ ovat valmiita 10-30v. ikäeroon. Siinähän ollaan ihan eri elämäntilanteissa sitten ja eikö se ole miehestä itsestään ahdistavaa olla niin paljon vanhempi. Osaako miehet vastata tähän?
Kommentit (422)
Osa miehistä potee keski-iän kriisiä/pelkää vanhenemista ja luulee nuoruuden lähteen löytyvän nuorista naisista. Ei löydy.
Vanhat rupsahtaneet mammat on vain kateellisia, kun kukaan mies ei ole enää vuosikymmeniin edes vilkaissut kohti ja viimeisetkin seksikkyyden rippeet on hävinny 20 vuotta sitte.
M32
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä potee keski-iän kriisiä/pelkää vanhenemista ja luulee nuoruuden lähteen löytyvän nuorista naisista. Ei löydy.
Se ei ole mikään nuoruuden takaisin saamisen yrittämistä, vaan keski-iässä ymmärtää, että suunta on alaspäin, joten "nyt tai ei koskaan" voi tulla monella mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole mikään nuoruuden takaisin saamisen yrittämistä, vaan keski-iässä ymmärtää, että suunta on alaspäin, joten "nyt tai ei koskaan" voi tulla monella mieleen.
Jep ja tätä pidetään säälittävänä. Entäs kun kolmikymppisillä naisille iskee vauvakuume? Se on vain hienoa ja luonnollista.
Nuoret naiset nyt vaan ovat haluttavampia ja kyllähän siinä miehen arvostuskin nousee toisten miesten silmissä jos onnistuu saamaan nuoren/nuorta.
Mietitäämpä mikä on vanhojen naisten syy kauhistella tätä asiaa? En keksi kuin yhden uskottavan syyn ja se on se että heitä inhottaa etteivät miehet ole yhtä kiinnostuneita heistä kuin nuorista naisista.
Ihan sama mitä vanhat pervot haluaa. Halun kohde inhoaa näiden katsettakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolemanpelko taitaa olla se oikea syy.
Kysymys vanhemmille miehille joilla omia lapsia.
Miltä sinusta tuntuisi jos sinun 20 vuotiasta lastasi panee itsesi ikäinen mies?
Rehellisesti toivoisin vastauksia eikö miehistä tuntuisi asia pahalle?
Vierailija kirjoitti:
Mietitäämpä mikä on vanhojen naisten syy kauhistella tätä asiaa? En keksi kuin yhden uskottavan syyn ja se on se että heitä inhottaa etteivät miehet ole yhtä kiinnostuneita heistä kuin nuorista naisista.
Mikähän sitten on nuorten naisten syy kauhistella tätä asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Miltä sinusta tuntuisi jos sinun 20 vuotiasta lastasi panee itsesi ikäinen mies?
Varmasti pahalta, mutta mikä minä olisin täysi-ikäisen tyttäreni menemisiä päättämään? Eiköhän tästä ajattelumallista ole jo luovuttu.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se paloja saisi vain arvostusta tältä isältäkin. Sankari!
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuhan se pahalle, oli se panija kuka tahansa, mutta kyllä siihen kieltämättä lisäv*tutus tulisi, jos kyseessä olisi vanha ukko. Mutta näissä(kin) asioissa ihmiset on itsekkäitä.
Nuoret naiset ovat kiinnostuneita lähinnä miehen varallisuudesta ja statuksesta.
Ai se olikin toisinpäin... Miehiä kiinnostaa nainen joka osoittaa olevansa miehestä kiinnostunut. Ei siinä syytä kysellä. Molemmat tietävät mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä vanhat pervot haluaa. Halun kohde inhoaa näiden katsettakin.
No mistä tiedät , jos et itse ole se mainitsemasi 'halun kohde' ?
No itsellä on ollut suhde sekä nuorempana itseäni 12 v. vanhempaan mieheen (olin itse tuolloin 23) että taas nyt 35-vuotiaana olen suhteessa itseäni kymmenen vuotta nuoremman miehen kanssa. Molemmissa suhteissa on ollut hyviä ja huonoa puolia, mutta tuo nuoruussuhde kyllä aikanaan kuivui siihen ikäeroon. Olimme tosiaan aika eri elämänvaiheessa. Lisäksi muistan järkyttyneeni miehen vartalosta, kun ensi kerran pääsimme seksin harrastamis asteelle. Olimme kuitenkin yhdessä kolme vuotta, että ei se toisen ulkonäkö ole ihan kaikki kaikessa. Nykyisen miesystävän kanssa olen nyt ollut yksissä pari vuotta. Eihän sitä voi tietää, kauanko tämä kestää, mutta tällä hetkellä olen ihan tyytyväinen ja onnellinen elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että te jaksatte täällä pyörittää aina näitä typeriä samoja juttuja ja aiheita ja joka kerta tarttua niihin yhtä innokkaasti.
Millään muilla keskustelupalstoilla tämmöisiä ei kukaan viitsi pohtia.
Mutta senkun jatkatte vaan, halusin nyt vain kertoa mielipiteeni näistä tällaisista .
No kun ei kiinnosta niin paljoa esim. seuraavat aiheet:
"SuosittuMiksi miljonääriksi tituleerattu Reima Kuisla tarjosi lapsille halvinta einesmössöä?"
"Mihin on kadonnut Maggi uunilohimix maustepussit kaupoista?"
"Täytyy päässä riivata pahasti jos haluaa harrastaa metsästystä!"
"SuosittuMiten kertoa 12-vuotiaalle, että hänestä tulee isoveli? Tilanne on niin vaikea ja monimutkainen"
"Listataan rumia autoja!"
No se, ettei noissa mainitsemissasi ollut tosiaankaan mitään kiinnostavaa, ei kuitenkaan muuta yhtään paremmaksi jonkun muun, (sinänsä kuitenkin jo keskustelun kulultaan ja sen ennustettavuuden osalta aivan läpikotaisin tutun) iänikuisen samanjauhamisen typeryyttä.
Mä ihmettelen tätä keskustelua siksi, että kellekään ei tule mieleen että ne nuoret naiset saattaapi pitää elämänkokemusta (myös seksissä) arvossa. Itse jos eroasin (nyt samanikäinen kumppani), saattaisin etsiä hieman vanhempaa kumppania useasta syystä. Kaikki oman ikäiset usein varattuja (, viisikymppiset sen sijaan jo tokalla kierroksella eivätkä toisaalta juuri erokriisin syövereissä. Oman ikäiset miehet tuntuvat toisinaan uskomattoman lapsellisilta, vaikka lähestytään jo neljääkymppiä. Kokemukseni mukaan suorituskyky ja seksin laatu eivät korreloi keskenään vaan usein nuoren miehen terhakka seisokki on sellainen penetraatiokeskeinen kolmen minuutin muna ettei naisosapuolen tyydyttämiseen uhrata paljonkaan aikaa. Lisäksi vanhemmalla on kokemusta erilaisista naisista ja tilanteista.
Lisäksi sellainen turhamainen seikka, että viisikymppisen rinnalla olisin selkeästi "nuori"- mitä en siis todellakaan oikeasti ole, vaan piakkoin keski-ikäistyvä.
Ihmisistä, persoonista jne. riippuvaisia asioitahan nämä lopulta ovat, mutta ikä on osa persoonaa.
Olen aina lämmennyt charmanteille vanhemmille miehille, vaikka sattumalta kokemukset ovat lähinnä oman ikäisistä. Toki katselen myös niitä nuorempia miehiä, ovat lähinnä silmäkarkkia.
Hiphei77172528 kirjoitti:
Mä ihmettelen tätä keskustelua siksi, että kellekään ei tule mieleen että ne nuoret naiset saattaapi pitää elämänkokemusta (myös seksissä) arvossa. Itse jos eroasin (nyt samanikäinen kumppani), saattaisin etsiä hieman vanhempaa kumppania useasta syystä. Kaikki oman ikäiset usein varattuja (, viisikymppiset sen sijaan jo tokalla kierroksella eivätkä toisaalta juuri erokriisin syövereissä. Oman ikäiset miehet tuntuvat toisinaan uskomattoman lapsellisilta, vaikka lähestytään jo neljääkymppiä. Kokemukseni mukaan suorituskyky ja seksin laatu eivät korreloi keskenään vaan usein nuoren miehen terhakka seisokki on sellainen penetraatiokeskeinen kolmen minuutin muna ettei naisosapuolen tyydyttämiseen uhrata paljonkaan aikaa. Lisäksi vanhemmalla on kokemusta erilaisista naisista ja tilanteista.
Lisäksi sellainen turhamainen seikka, että viisikymppisen rinnalla olisin selkeästi "nuori"- mitä en siis todellakaan oikeasti ole, vaan piakkoin keski-ikäistyvä.
Ihmisistä, persoonista jne. riippuvaisia asioitahan nämä lopulta ovat, mutta ikä on osa persoonaa.Olen aina lämmennyt charmanteille vanhemmille miehille, vaikka sattumalta kokemukset ovat lähinnä oman ikäisistä. Toki katselen myös niitä nuorempia miehiä, ovat lähinnä silmäkarkkia.
Vai elämänkokemusta vanhemmalta mieheltä. Salli mun nauraa. Kyllä se 50-kroppa on jo sen verran kilometrejä nähnyt ettei kiinnosta rupsahtaneet vanhat äijät. Mitä nuorempi ja tiukkalihaisempi mies niin sen parempi. N53
Mutta ei ole mahaa siltikään.