Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä ei ota apua vastaan. Pitääkö antaa vain olla?

Vierailija
21.10.2018 |

Ystävä voi huonosti ja eristäytyy kotiinsa. Hän ei halua ottaa apua vastaan eikä tavata ketään. Pitääkö vain antaa olla vai puuttua tilanteeseen järeämmillä keinoilla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiusaat?

Vierailija
2/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kiusaat?

Olen hänestä huolissani. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rasittava änkeäjä.

Vierailija
4/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikuttaa itsetuhoiselta, niin puutu!

Vierailija
5/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie hänelle ruokaa. Muuta hänen luokseen asumaan, mutta ole hiljaa. Odota mitä tapahtuu seuraavaksi.

Vierailija
6/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä voi huonosti ja eristäytyy kotiinsa. Hän ei halua ottaa apua vastaan eikä tavata ketään. Pitääkö vain antaa olla vai puuttua tilanteeseen järeämmillä keinoilla?

Mitä koet että voisit tuossa tilanteessa tehdä?

Vierailija
7/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin eristyn siksi, että koen niin voimakasta erilaisuutta ja ulkopuolisuutta. Kaverien tapaamisen jälkeen voin olla monta viikkoa vihainen. Tiedätkö mikä hänet ajaa eristäytymään?

Vierailija
8/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kertoa hänen tilanteestaan vanhemmilleen. Tai voisin pyytää joitain virallisia tahoja olemaan häneen yhteydessä. Ap

Vierailija
9/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kertoa hänen tilanteestaan vanhemmilleen. Tai voisin pyytää joitain virallisia tahoja olemaan häneen yhteydessä. Ap

Ole yhteydessä vanhempiin, se voi olla hyvä juttu.

Vierailija
10/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan oikein luottanut heihin, siksi epäröin. Ja miksi ei sitten itse puhu heille?

Mitä sellaista apua vanhemmat voivat antaa mitä minä en voi?

Vierailija
11/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan oikein luottanut heihin, siksi epäröin. Ja miksi ei sitten itse puhu heille?

Mitä sellaista apua vanhemmat voivat antaa mitä minä en voi?

No älä sitten tee mitään, jos epäilyttää. Ei ole sinun ongelmasi.

Vierailija
12/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin eristyn siksi, että koen niin voimakasta erilaisuutta ja ulkopuolisuutta. Kaverien tapaamisen jälkeen voin olla monta viikkoa vihainen. Tiedätkö mikä hänet ajaa eristäytymään?

Kymppi oli tietenkin ap.

Hän eristäytyy silloin, kun hän kokee jonkin niin ison tunnekuohun, ettei osaa oikein käsitellä sitä. Reagoi suhteettoman voimakkaasti. Tunteiden käsittelytaidoissa tuntuu olevan jotain puutteita. Tämä ei siis ole ensimmäinen kerta, kun on tällainen. Ap

Vierailija
13/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen juurikin tälläinen eristäytynyt. En ole itsetuhoinen, enkä koe olevani erityisen syrjäytynyt, mutta itseä ahdistaa olla ihmisten kanssa tekemisissä paljon ja joskus kaipaan paljon omaa rauhaa.

Kaverini eivät tätä ymmärrä. Ykskin vähän aikaa sitten rupes ärsyttävästi syyllistämään ettei "hänen seuraa vissiin kukaan kaipaa." Ahdistavaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme