Vinkkejä ikuiselle hikikainalolle!
Uskoakseni kaikki tee se itse- vinkit olen kokeillut: käyn suihkussa joka päivä, antiperspirantti kuiviin kainaloihin ja annan sen kunnolla kuivua. Kainalokarvat sheivaan, ettei ne haisis. Kaikki dödömerkit kokeiltu, myös apteekin merkit ja mikään ei ole ollut ns. Erityisen hyvä. Pari kertaa viikossa käytän kuorimahanskoja kainaloihin, että saan dödöjäämät pois, aina pesen kainalot palasaippualla. Nyt pliis vinkkejä, kutä tehdä kun kainalot silti aina märkinä ja hienhajuisina. Joskus haiskahtaa jo heti suihkusta tultua. Apuva! 😟
Kommentit (26)
Mulla on toi Absolut toiminut, alkuun käytin joka suihkun jälkeen. Nykyään pari kertaa viikkoon ja muina kertoina triple det plus aamulla perus kaupan dödö. Ei saa sheivata ennen käyttöä!
Joskus kun urheilun hulluna ja vedin tosi tulista sapuskaa paljon niin hikoilin läpi vuorokauden vaikka olisin istunut paikallani, aineenvaihdunnalla lienee paljon tekemistä tuon kanssa. Ylikunnossa tosi tavallista, voisiko olla kyse siitä? Hormonihäiriö?
Absolut Torr on hyvä, pitää tosin laittaa yöksi ja kuivaan kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit että olet kokeillut apteekin tarjonnan, onko Absolut torr varmasti koitettu?
Kyllä on. Ja ohjeen mukaan käytin eikä ollut minusta laadultaan yhtään kummempi kuin vaikkapa markettidödöt. Valui kainalot aina vaan. Olin kyllä tosi pettynyt, mitään halpaa tököttiä se ei ollut. Mutta kutitti ja kirvelsi aivan saakelisti. Lisäksi kun aina neuvotaan, että pitää antaa kainaloiden kunnolla kuivua pesun jälkeen, niin aina se ei mulla onnistu, kun alkaa kainalot valua ennen kuin ovat kunnolla ehtuneet pesulta kuivua. Todella veemäistä on.
Absolut torrin kokeilusta on kyllä jo lähemmäs 10 vuotta, että pitäisköhän kuitenkin yrittää vielä uudelleen.
Kannattaa! Itse kokeilin Torria aluksi monta vuotta sitten ja totesin että ei toimi ja kainalot kutiaa. Pari vuotta sitten kokeilin uudestaan ja kyllä se ainakin helpottaa mielestäni paljon! En muista mitä ohje sanoo, mutta laitan aina pari kertaa viikossa illalla nukkumaan mennessä. Ja tärkeää muistaa, että sellaisena päivänä, kun en ole ajanut kainalokarvoja - muuten kirvelee. Lisäksi vain muutama painallus ympäri kainaloa riittää.
Ei tämä ainakaan itselläni kyllä hikoilua aivan kokonaan poista, mutta vähentää oikeasti todella huomattavasti. Heti jos unohtuu laittaa sen muutaman kerran viikossa niin alkaa hiki virrata taas "normaaliin" tapaan. Tsemppiä, tämä on rasittava vaiva!
eikö sulla kirvele vaikka olis kainalokarvoja ?
Ei kirvele. Laitat ehkä vähän liikaa? Käytän tosiaan pari kertaa viikossa ja toki aina aamuisin Garnier mineraalideo päälle vielä varulta. 389
Botox? Sitä käytetään myös liikahikoiluun. Käy lääkärissä kysyässä eri vaihtoehdoista.
Vierailija kirjoitti:
Sitruunaa kainaloon! Oikeasti jotkut jääkiekkoilijat käyttää sitruunaa kainalohikeen ja auttaa. En ole itse kokeillut.
Minäpä olen! Toimii! Sitruunalle allergisena käytän Limeä. Sekin on sitrushedelmä, mutta se ei allergisoi. Tunnen muutaman henkilön joilla on sama juttu.
No kyllä vahvasti hieltä haiseminen on paha juttu, sehän vaikuttaa jopa ihmissuhteisiin koska muut ihmiset välttelevät pahalta haisevan ihmisen seuraa. Jatkuvastihan netissäkin on keskusteluja joissa esim. mietitään että mitä voisi tehdä kun työkaveri haisee aina hieltä tms.