Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raumalta (/lähialueilta) äitejä?

07.05.2006 |

Olen 22v äiti (avoliitossa) ja lapset -03 ja -04. Asumme vajaa 20km säteellä Raumasta. Vanhat ystävät ovat jotenkin lasteni syntymien myötä kaikonneet, joten uudet ystävät (nettijutustelua/tapaamisia) olisivat tervetulleita! =)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon Raumalainen 22-vuotias äiti-ihminen!!! Mulla on -05 syntynyt poika!! Asustelen kanssa avoliitossa... Itse olen kotona lapsen kanssa ja toi isukki käy töissä!!! Uudet ystävät ovat enemmän kuin tervetulleita :)

Vierailija
2/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä vaikka olisimme joskus tavanneet.. Missä kävit yläasteen? Ite kävin Uotilassa, samoin lukion. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yläasteen raumanmeres, mut lukion kävin Uotilassa!!! Hmmm....

Vierailija
4/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan siis varmasti törmätty aika monestikin. Olet muuten ilmeisesti -84 syntynyt(?), kun taas minä -83 (eli syksyllä täytän 23v). Onpa kiva arvuutella kuka niistä " vanhoista tutuista naamoista" oletkaan.. ;) Seurustelitko jo lukiossa nykyisen avomiehesi kanssa? Milloin valmistuit? Ite olen seurustellut tän avokkini kanssa pian jo 10v(!) ja valmistuin v.2002 syksynä. Odotin jo tuolloin esikoistamme, joten jos juhlassa olit, niin varmaan jo arvaat kuka minä olen, eihän siellä montaa raskaana olevaa (tietääkseni) ollut!? =)

Vierailija
5/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mä oon vuosimallia ' 84!! Valmistuin lukiosta keväällä 2003!!

Ei oo sama mies ku lukiossa ollessa... heh!!

Hmmm... täähän käy mielenkiintoiseksi, kjeh kjeh!!! Enkä ees ollu sillo 2002 juhlis, et tietäisin kuka oli sillon masu pystyssä!!! :)

Vierailija
6/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva kyllä tiesi, eikä edes juhlissakaan oikein " tajunnut" , että raskaana olen. Opeillekin piti ihan masua silitellen (olin sentään vartalonmyötäisessä kokomekossa) vastailla heidän kysymyksiin, että mitäs nyt lukion jälkeen, että aion ihan vauvelia hoitaa. ;)

Mitenkäs tämä arvailuleikki nyt etenisi..

Vierailija
7/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans täs tuol kartsalla törmäilly noihin opettajiin ja kaikki on ihan äimänä kyselly, et missäs välissä mä oon kerinny ipanan pyöräyttämään... hehheh!!! Eka kysymys on aina ollu, et " onks tää muka sun?" .... :D

Hmmm... mielenkiintoinen visailu ollaan kyllä kyhäilty tästä.. hehheh!! Mikäs ois seuraava vinkki..!?!?!? Nyt ei tuu mittään mieleen...

Vierailija
8/13 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika Timi ja tyttö Tiia-Maaria (eipä ihan yleisimmät nimet, joko sinulle valkenee..?). =D

Vierailija
9/13 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sitten taas on vuoden 2005 yleisin nimi (jos ton ois tiennyt, niin ois kyl harkinnu toisen kerran)... eli meijän poitsu on Veeti!!!

Ei kyllä vieläkään sytytä sitten yhtään... hmmm..!?!?

Vierailija
10/13 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että ois tämä muksun nimi paljastanut, mutta ei. Aina kun tapaan joitain vanhoja koulu-/opiskelukavereita, niin kyllä vauva-juorut käydään läpi. No, mitäs sitten keksis.. Asutteko ihan kaupungissa? Me asutaan Lapissa, olen täältä kotoisinkin, välillä asuttiin miehen kanssa Uotilassa ja Raumallakin, mut nyt taas Lapissa. Ostettiin omakotitalo samoihin aikoihin kun toi esikoinen sai alkunsa (painui hyvin mieleen; pahoinvoivana maalailin keittiön kattoa..).

Vierailija
11/13 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu me asutaan ihan kaupungissa... Lensussa. Ostettiin tossa vuosi sitten oma kämppä. Olin sillon just ku tehtiin muuttoa ni ihan viimeisilläni raskaana (itseasias oli sillo jo yliaikaa... ) hehheh!!!

Hmmm... tää homma ei nyt etene, ku ei sytytä sitten niin millään!!! Oon kovasti yrittäny miettii uotilas olleita ' 83 syntyneit... kyllähän niitä mieleen tulee, mut ei kyllä silti välähdä!!!

Vierailija
12/13 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tietty olla, et vaikka kuultais toistemme nimet, ni ei silti välähdä.. Olihan lukiossa aika paljon porukkaa.., mut kyllä mä nyt (luulisin) lähes kaikkien nimeltä tiesin (ainakin näin samaa ikäluokkaa).

Onko sulla miten paljastava s-postiosoite? Mulla kun on etunimi_sukunimi, ni en viittis tänne laittaa (vaikka tuskin nyt kaikki tätä kautta minua tunnistaa..).

Vierailija
13/13 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta sähköpostii... mut yks ois mama_84@netti.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi