Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johtaakohan tämä eroon

Vierailija
21.10.2018 |

Ero - ei tapahdu meille koskaan. Näin olen aina ajatellut kun olen kuullut lähipiirin erouutisia. Emmehän koskaan edes riitele. Nyt tuo ajatus on kuitenkin hiipinyt viime aikoina mieleeni entistä useammin, siis että elämä olisi parempaa jos asuisimme erillämme.

Läheisyys on kadonnut ja seksikerrat harventuneet ja harventuneet ja käyneet merkityksettömiksi. En ole enää halukas ja se johtuu suurelta osin siitä, että teinit ovat aina kotona ja valvovatkin pidempään kuin me. Kahdenkeskisillä pikkureissuilla kerran vuodessa seksi sujuu.

Lasten kanssakin takkuaa kun teinihormonit jyllää ja itselläni samaan aikaan vaihdevuosien alakulo.
Ainoat erimielisyydet liittyvät lapsiin, heidän harrastuksiin ja ajankäyttöön. En ole saanut aikaa omalle harrastukselleni.
Johtuneeko vaihdevuosista vai mistä, mutta tuntuu, että elämän parhaat vuodet ohi. Rahaa ei ole tuhlattavaksi, joten on vain työ. Elämä on harmaata ja kaipaan myös omaa tilaa.

Ero, se vaan tuntuu masentavalta, mutta sitten taas minulla voisi alkaa uusi elämä ja voisin ainakin välillä tehdä asioita mitä haluan jos lapset asuisivat vuoroviikoin.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä intohimo laantui. Sen sijaan, että olisi vitritelty uusiksi ja yritetty yhdessä ratkoa asiat, mies kulki entistä enempi kavereidensa kanssa saunailloissa ja harrastuksissa. Ja syytti, kuinka en anna ja se että meillä menee kaikki huonosti, johtuu vain siitä että hän ei saa seksiä.

Jätin äijän. Lapset käyvät isällään pari krt kuukaudessa. Mutta jees, elämä helpottui kaikin puolin. Tasainen ilmapiiri, ei hullua paiskomassa ovia ja tavaroita "panon puutteessa", ei kaljoittelun katsomista yms.

Aah mikä helpotus ja joskus se ero vain on ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi