Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ansiosidonnaisen loppuminen

Vierailija
21.10.2018 |

Päiväraha loppui ja tein netissä työttömyyspäivärahahakemuksen kelaan. Mikä ihme palkkatodistus minun sinne on toimitettava? Olen siis ollut 24kk nyt ansiosidonnaisella. Sitä ennen töissä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palkkatodistuksia tarvita kelan päivärahoille siirryttäessä.

Vierailija
2/8 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on väärin että toiset saavat olla rauhassa anssilla, ja toiset taas velvoitetaan ottamaan vastaan postinjakan homma tms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ok, kiitos. Ihme, että siellä sellaisesta oli maininta ja liitteenä pyydettiin lähettämään.

Vierailija
4/8 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on väärin että toiset saavat olla rauhassa anssilla, ja toiset taas velvoitetaan ottamaan vastaan postinjakan homma tms

on kyllä ihme. Sain 2v olla ihan rauhassa. Hain tosin aktiivisesti töitä ja ravasin työhaastatteluissa lukuisia kertoja. Ihmettelin, miksi työkkäristä ei vaivattu koko aikana lainkaan. 

Vierailija
5/8 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ok, kiitos. Ihme, että siellä sellaisesta oli maininta ja liitteenä pyydettiin lähettämään.

Sama on tilanne mulla. En varmaa n koskaan yllä enää liiton rahoille.

Vierailija
6/8 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama on tilanne mulla. En varmaa n koskaan yllä enää liiton rahoille.

Ahdistaa. Ja olen sentään yrittänyt töitä löytää ja niitä hakenut. Ikää on yli 40v ja epätoivo kova. YTn seuraukseni työni loppuivat. ap

Vierailija
7/8 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on kyllä ihme. Sain 2v olla ihan rauhassa. Hain tosin aktiivisesti töitä ja ravasin työhaastatteluissa lukuisia kertoja. Ihmettelin, miksi työkkäristä ei vaivattu koko aikana lainkaan. 

Niin no tämähän se on myös sitä paskaa että kun esim. itse olen tällä hetkellä töissä, ja samalla työnhakijana työkkärissä, niin eivät ole mitenkään ottaneet yhteyttä tai lähettäneet työtarjouksia. Mutta silloin kun olen ollut työttömänä, niin voi jumalauta että niitä yhteydenottoja sataa sieltä päin.

Eli lopulta kyse on pelkästä kiusanteosta ja typerästä patistelusta, eikä siitä että pyrittäisiin mätsäämään työnhakijoita ja työpaikkoja. Tuli vain mieleen ja oli pakko purkautua.

Vierailija
8/8 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ollut kyse siitä, että palkkatodistus tarvitaan soviteltua haettaessa? Enpä muista, että olisi tarvinnut  mitään muuta todistusta kuin työkkärin lausunto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi