Mitä evääksi huomenna koululaisille?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Laitan lapselleni eväät joka päivä koska asutaan Saksassa. Juomaksi vettä tai yrttiteetä omasta pullosta, mehuja ei hyvällä katsota ja mitään tetrapakkausjätettä ei kouluun saa tuoda. Eväsrasiaan täysjyväleipä, sämpylä, karjalanpiirakka tms. Erikseen pikkurasiaan esim. porkkanapaloja ja dippi. Tai juustokuutioita tai hedelmiä/pähkinöitä.
Saako Saksassa jostain karjalanpiirakoita vai leivotko itse ne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan lapselleni eväät joka päivä koska asutaan Saksassa. Juomaksi vettä tai yrttiteetä omasta pullosta, mehuja ei hyvällä katsota ja mitään tetrapakkausjätettä ei kouluun saa tuoda. Eväsrasiaan täysjyväleipä, sämpylä, karjalanpiirakka tms. Erikseen pikkurasiaan esim. porkkanapaloja ja dippi. Tai juustokuutioita tai hedelmiä/pähkinöitä.
Saako Saksassa jostain karjalanpiirakoita vai leivotko itse ne?
Ei saa mistään. Itse leivon.
On se nyt hitsi kumma juttu, että ihmisten pää sekoaa täysin vuonna 2018 muutoksista. Nälkäkuolema yllättää, kun nenän eteen ei ole kannettu ruokaa. Ei jukra vie! Koittakaa nyt hyvät ihmiset ottaa ne aivot narikasta pois. Miten kahden päivän eväsrumba voi laittaa perheet näin sekaisin? On se kumma, jos perheen vanhemmat eivät saa eiväitä kouluun tehtyä. Miten te ylipäätään selviätte viikon ruokaostoksilla, kun sormi menee jo nyt suuhun.
Mutta uskon, että nämäkin ulisijat ja uusavuttomat ovat niitä, joiden silmät kiiluvat ja kuola valuu , kun näkevät edes ruokaa.
Ulisijat ovat tottuneet aina saamaan kaiken valmiina nenän eteen kannettuna ilmaiseksi. Vapaamatkustajia joiden kyky ottaa vastuuta mistään on täysin olematon. Nyt heidän pitäisi omalle lapselle laittaa evästä niin mahdoton tehtävä.
Miksi tästä ei ole tehty hätätiedotusta? Miksi yhteiskuntamme antaa yhden sukupolven sen sukupolven mikä meidät nostaa pois tästä lamasta kuihtua pois ilman mitään omantunnon tuskaa? Itken ja suren kaikille huomisen tiistain menetyille lapsille. Kuulemma ravinto on kaikille itseselvyys? Suomessa ei ole niin vaan porvarit sanelevat lapsiemme elämän!
Piltti lihasose, reissumiestä ja väliin salaatinlehtiä ja eilistä broileria. Tässä jollekin uusavuttomalle vinkki.
Vierailija kirjoitti:
On se nyt hitsi kumma juttu, että ihmisten pää sekoaa täysin vuonna 2018 muutoksista. Nälkäkuolema yllättää, kun nenän eteen ei ole kannettu ruokaa. Ei jukra vie! Koittakaa nyt hyvät ihmiset ottaa ne aivot narikasta pois. Miten kahden päivän eväsrumba voi laittaa perheet näin sekaisin? On se kumma, jos perheen vanhemmat eivät saa eiväitä kouluun tehtyä. Miten te ylipäätään selviätte viikon ruokaostoksilla, kun sormi menee jo nyt suuhun.
Mutta uskon, että nämäkin ulisijat ja uusavuttomat ovat niitä, joiden silmät kiiluvat ja kuola valuu , kun näkevät edes ruokaa.
Kun minä ja mieheni sekä lapsemme tulemme mökilta ja palaamme arkeen. Odotan miten yhteiskunta suorittaa ne pienet odotukset eli tarjoo ruuan koulussa minun Annalle, Minjuskalle sekä Tapiolle minun omille jalokiville. Yhteiskunta pettää meidät nyt aika pahasti tässä tilanteessa ja ihmettelen suuresti miten ihmiset puolustavat näitä lastenmurhaajia! Montako lasta on huomenna sekä tiistaina sairaalassa nenämaharuokinnassa?! Hemmetin monta kiitos itsekkäät aikuiset. " itkee "
Kello 14.30 on iltiksen välipala, mutta sitäkään siis ei huomenna tarjoilla.