Minne laittaa palautetta poliisiasemien aukioloista tms. passihakemus siis
Olen töissä 7.45-16 joka päivä, ilman mitään liukumaa tai muuta luxusta, mutta nyt pitäis saada lapselle passi. Vaatii käyntiä poliisiasemalla, mutta kaikki ajat on päiväaikoja.
Minun pitäisi siis ottaa palkaton vapaa sen vuoksi. Eipä tosiaan ole varaa siihen, joten kyllä ottaa päähän. Veroja kyllä saa maksella mutta palvelut ei näköjään koske päivätyötekijöitä.
Joten mihin voin tehdä valituksen? Ja olen todella matalapalkkainen, köyhä siis. Lapsi menisi isovanhempien kanssa viikonloppumatkalle, joten mistään suuremmasta ei ole kyse eli turha marmattaa, että jos on varaa matkustaa niin on varaa ottaa palkatonta passin hakemistakin varten.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä hyvä, jos olisi vaikka kerran kuussa ilta-aikoja tai pari kertaa kuussa. Oletko tarkistanut, että voisiko isovanhempi hoitaa asian valtakirjalla lapsen kanssa? Tai lapsen toinen vanhempi ainakin?
Viisas kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Koko päiväkö siellä menee?
Haloo. Ei ole liukumaa töissä. Jos mä olen keskellä päivää tunnin pois niin ei ole mitään missä kohtaa korvata se aika vaan joko olen koko päivän töissä tai sitten pois.
Vai mikä sun ehdotus on?
Näin kunnallisella, ei ole mitään muuta vaihtoehtoa.
Tietyin edellytyksin passihakemuksen voi hoitaa verkossa ja passin noutaa R-kioskilta.
https://www.poliisi.fi/passi/vastauksia_yleisimpiin_kysymyksiin
Virka-aika on 8-16 kaikkialla. T: sosiaalitoimisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko päiväkö siellä menee?
Haloo. Ei ole liukumaa töissä. Jos mä olen keskellä päivää tunnin pois niin ei ole mitään missä kohtaa korvata se aika vaan joko olen koko päivän töissä tai sitten pois.
Vai mikä sun ehdotus on?
Näin kunnallisella, ei ole mitään muuta vaihtoehtoa.
Haloo itsellesi! Mä otan saikkua pari päivää ja homma hoituu.
Elämässä täytyy osata käyttää keinoja, että asiat järjestyy.
Kaikki eivät osaa.
Olisi kyllä hyvä, jos olisi vaikka kerran kuussa ilta-aikoja tai pari kertaa kuussa. Oletko tarkistanut, että voisiko isovanhempi hoitaa asian valtakirjalla lapsen kanssa? Tai lapsen toinen vanhempi ainakin?