Miksi joku harrastaa yhdyntää muussa kuin lisääntymistarkoituksessa?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Tällä nyt jotkut sotkee iloisesti seksin ja yhdynnän. Voi herranmunjee teidän kanssa.
tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on terveellistä.
Seksi onkin. Yhdyntä sen sijaan on turhaa.
Mites sinä sitten niitä lapsia meinasit saaha?
Tervekätinen mirs ei naista tarvitse
Vierailija kirjoitti:
Tervekätinen mirs ei naista tarvitse
t: run##ari
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä ole mitään järkeä!
Kuinka tyhmiä sun vanhemmat oikein olivatkaan kun sä kyselet noin typeriä?
Mietittekö koskaan, miten vammaiselta se puuha näyttää? Kaksi alastonta ihmistä hönkii, ähkii ja puhkuu samalla kun vispaavat toisiaan vasten, jalat sojottavat ties minne ja kuuluu ihme ääniä sieltä täältä. Musta se on niin koomista, että en ole pystynyt edes selvittämään, mikä siinä on niin hienoa, että sitä voisi nauramatta tai naurun pidättämistä tehdä. On tullut harrastettua useinkin, lapsiakin tehty, mut nyt kun olen eronnut niin oon ehkä iloisin siitä, että ei enää tarvitse sitä välillä puuhailla 😂
Oletko sama vai eri trolli kuin tuo "taas pitää antaa miehelle vaikken halua"?
Miehenä ainakin minulla orkku on kaikkein parasta kun pippeli sylkee mällit pimpulan pohjille. Kaikki muu on nautinnossa alempiarvoista. Muut miehet voi tietysti ajatella eri tavalla. Eli minulla vastaus on simppeli. Puhtaan nautinnon vuoksi.
En tiedä. Itse en yhdynnästä välitä, enkä kyllä seksistä muutenkaan. Läheisyys ja hellyys on eriasia. M40
Koska se tuntuu hyvältä. Kannattaa kokeilla joskus niin ei tarvitse kysellä ihan tyhmiä.
Ottaakseen suihin.