Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aviossa olevien kaverisuhteet vastakkaista sukupuolta olevien kanssa?

Mureena
21.10.2018 |

Gallup.
Monessako avioliitossa puolisoilla on vastakkaista sukupuolta edustavia kavereita, joita tapaillaan, kaffeen, frisbeenheiton, kuntosalin ja muun jutskailun merkeissä silloin tällöin? Aiheuttaako kitkaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sukupuoliin täytyy luoda jotain vastakkain asettelua? vastakkaista sukupuolta, millä lailla vastakkaista? ero on häviävän pieni kokonaisuutta kun katsotaan.

Mihis laitetaan sit nämä muun sukupuoliset? onko he alisukupuolta vai ylisukupuolta vai?

Vierailija
22/25 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä vaiheessa kaverisuhteet on luotu.

Jos mies sanoo suhteen aloittaessaan ettei hänellä ole naispuoleisia kavereita eikä kaveeraa naisten kanssa, niin olisihan se kovin outoa, jos yhtäkkiä tähän tulisi muutos.

Jos taas on kerrottu ketkä ovat olleet hyviä kavereita jo vuosikausia, niin sopiihan se niitä suhteita jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa oleva lähes 40v nainen. Avioliitto kestänyt 16vuotta, ja suhteemme on parasta mitä tiedän. Minulla on kaksi miespuolista ystävää. Toisen kanssa vaihdamme viestejä ja ajatuksia, juttelemme tosi syvällisiä toisinaan. Toinen on ollut mun tukena silloin kun pitkä avioliittoni oli eron partaalla. Hän kuunteli, tuki, kannusti ja lohdutti. Hänen kanssaan käyn välillä viihteellä, leffassa, paneskellaankin silloin tällöin ja mitä nyt tekisin naispuolisenkin ystävän kanssa. Tämä vaan sattuu olemaan mies.

Miehelläni on yksi naispuolinen ystävä.

Nämä ystävyyssuhteet eivät aiheita kitkaa parisuhteessamme.

Sinulla on ymmärtäväinen mies. Onnittelut siitä.

Vierailija
24/25 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole koskaan jaoteltu kavereita sukupuolen perusteella. Kummallakin on kavereina sekä miehiä että naisia, ja niiden kanssa paneskellaan ihan samoin kuin muidenkin kavereiden. En edes ymmärrä mitä ihmeen kitkaa siitä voisi syntyä.

:)

Vierailija
25/25 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellä miesystävällä on sekä naisia että miehiä kavereinaan, mutta lähimmät ystävät ovat miehiä, kun heidän kanssaan on enemmän yhteistä. Meillä on yhteisiä kavereita joiden kanssa hengaamme porukalla, sekä miehiä että naisia. Kertaakaan ei ole hän tainnut tavata ketään naispuolista yksin, enkä minäkään ketään miestä, mutta johtuu siitä ettei sellaisia todella läheisiä ystäviä vastakkaisesta sukupuolesta vain satu löytymään.

Ex oli toista maata, paljastui lipeväksi tapaukseksi joka minulle suhteen alussa sanoi, ettei naispuolisia ystäviä oikein ole, mutta selkäni takana tapasi muita naisia? :D Mitä pidemmälle suhde meni, sitä näkyvämmin hän alkoi flirttailla naisten kanssa jopa minun läsnäollessani. Jäi lopulta kiinni pettämisestä.