Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monellako jo samettinen sohva, verhot tai päiväpeitto?

Vierailija
21.10.2018 |

Minkä värinen ja oletko pitänyt hankinnastasi? :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

myrkyn vihreä sohva

Vierailija
2/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tämä sametti tuli muotiin? Mulla on samettiverhot mutta tein ne jo monta vuotta sitten. Kaunis materiaali kyllä on mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sametti on ihan hirveä materiaali, koska kerää kaikki pölyt itseensä. Kaunis mutta epäkäytännöllinen.

Vierailija
4/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sinapinkeltainen antiikkikaupasta ostettu 50-luvun kuviosamettisohva. Mulla on tainnut olla tämä nyt... ainakin seitsemän vuotta.

Vierailija
5/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on turkoosinsamettisohva varastossa. Ei sovi kissatalouteen.

Vierailija
6/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samettitilkuilla verhoiltu sohva. Vihreää, mustaa ja kirjavaa. Ollut vuoden. Tykkään.

Vierailija
7/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myrkynvihreä 5-paikkainen samettisohva. Tyynyt irtonaisia, toisaalta on kätevää kun pääsee imurin kanssa joka paikkaan ja toisaalta rasittavaa kun lapset rakentaa niistä majoja harva se päivä. Varmaankin 70-luvulta?

Vierailija
8/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on olohuoneessa viininpunaiset samettiverhot. Tykkään.

Vierailija
9/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut samettinen nojatuoli kohta 10 vuotta. Nahkasohvalla on myös välillä samettisia tyynyjä. Kuten joku tuolla sanoi, kaunis syksyyn ja talveen sopiva materiaali, mutta ainakin kissataloudessa lisää kyllä imurointihommia melkoisesti. 

Sohvamateriaalina muutenkin varmaan melko epäkäytännöllinen, kun on vaikeasti putsattava. Tai niin kai kaikki kangassohvat on, jos ei päällisiä saa irti ja koneeseen nakattua.

Itse olen haaveillut konjakin värisestä nahkasohvasta pari vuotta, mutta nyt en kyllä viitsi sellaista hankkia, kun näkyy sekin olevan tällä hetkellä joku trendijuttu. Pidän siis vanhan valkoisen nahkasohvani vielä muutaman vuoden ja hommaan sen konjakkisen sitten, kun sen hankkiminen ei enää ole noloa :)

Vierailija
10/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tule tätä pölynkerääjämateriaalia meille. Omantyylinen klassinen sisustus ei kaipaa trendien perässä hyppäämistä.

Vierailija
11/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tämä sametti tuli muotiin? Mulla on samettiverhot mutta tein ne jo monta vuotta sitten. Kaunis materiaali kyllä on mielestäni.

80-luvulla. Bordelli-look.

Vierailija
12/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sametti nyt jotenkin muotia?

Vierailija
13/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on olohuoneessa viininpunaiset samettiverhot. Tykkään.

meilläkin on :)

Ollut jo viisitoista vuotta.

Vierailija
14/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sametti on kyllä ollut muodissa "hiukan" kauemmin. Voidaan puhua ennemmin sadoista kuin kymmenistä vuosista ja yhdistän ne ennemmin linnoihin ja varakkaampien koteihin kuin bordelliin.

Vierailija
15/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli vakosamettisohva jo 70-luvulla, tais olla ostettu 60-luvun lopulla. Mutsilla oli samettiverhot 1984-2014. Tunkkaisen näkösiä mun mielestä, ei tule meille.

Vierailija
16/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla oli - poislukien päiväpeitto. Enää ei ole.

Vierailija
17/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sametti on kyllä ollut muodissa "hiukan" kauemmin. Voidaan puhua ennemmin sadoista kuin kymmenistä vuosista ja yhdistän ne ennemmin linnoihin ja varakkaampien koteihin kuin bordelliin.

Ollut olemassa, mutta ei välttämättä muodissa niin että sitä näkisi vaikka sisustuslehdissä esiteltävän.

Vierailija
18/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sametti on tullut takaisin muotiin oisko viimeisen vuoden, parin aikana. Ja koska sisustusmuoti siirtyy massoille aika hitaasti, odotettavissa on, että seuraavat pari vuotta ainakin on pinnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi