Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syötkö 1/2kg kasviksia päivässä?

Vierailija
21.10.2018 |

Sehän tekee vain 100g/ateria

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä yleensä varmaan syön, en punnitsee ruokaani mutta syön kasviksia joka aterialla ja suurimmaksi isin kasvisruokaa.

Vierailija
2/9 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä syön varmaan reippaasti enemmänkin, mutta toisinaan taas en lähellekään, kuten esimerkiksi eilen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuota tulee syötyä. Joskus reilustikin enemmän.

Vierailija
4/9 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En punnitse, mutten usko. Banskuja saattaa kyllä mennä joskus kolmekin päivässä, koska rakastan makeaa.

Kaikkihan ei muuten syö tasan viittä ateriaa päivässä. Mä en yleensä edes laske montako kertaa syön, ei ole säännöllistä ateriaryhmiä (vaikka ehkä pitäisi).

Vierailija
5/9 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En punnitse, mutten usko. Banskuja saattaa kyllä mennä joskus kolmekin päivässä, koska rakastan makeaa.

Kaikkihan ei muuten syö tasan viittä ateriaa päivässä. Mä en yleensä edes laske montako kertaa syön, ei ole säännöllistä ateriaryhmiä (vaikka ehkä pitäisi).

Mä syön kolme kertaa päivässä, aamupalan, lämpimän ruuan ja iltapalan. Mutta iltapalana syön useimmiten ison annoksen kasviksia juurikin siksi, että saisin sen päivän kasvissuosituksen täyteen.

Vierailija
6/9 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vähemmän, joskus enemmän. 3 aterialla/ pvä kasviksia

Vierailija
7/9 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo päivässä täyttyy kevyesti, vaikka roskiin menevät osat (banaanien kuoret, luumujen kivet yms.) jätetään pois laskuista.

Vierailija
8/9 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vähemmän ja joskus enemmän. Keskiarvon jos syödystä määrästä vaikka viikon ajalta laskisi, niin varmaan tulisi se puoli kiloa päivässä.

Vierailija
9/9 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä yleensä varmaan syön, en punnitsee ruokaani mutta syön kasviksia joka aterialla ja suurimmaksi isin kasvisruokaa.

Tekeekö sun isi hyvää kasvisruokaa? Mun isille makkara on kasvis.