PUTOUS 10. kausi
Kommentit (643)
Vierailija kirjoitti:
Törkee kirjoitti:
Aivan järkyttävä syöpävitsi :( pahaa tekee, kun läheinen sairastaa ja odotti tätä ohjelmaa
No höpöhöpö! Minunkin äidillä on syöpä ja silti nauroi tuolle Sirpalle. Tuossahan vitsi oli se, että tuollaisia kaikkitietäviä moukkia ja juntteja todella on olemassa. Ei siinä kukaan syöpäsairaille nauranut.
Itselläni on ollut syöpä, eikä tuo vitsi naurattanut pätkääkään.
Syöpä on luonnon omaa karsintaa vai miten se sanoi. 😕
Yleissirpa oli ylivoimaisesti paras moukkamaisine kommenteineen! Mä niin tiedän ton ihmistyypin.
Vierailija kirjoitti:
Törkee kirjoitti:
Aivan järkyttävä syöpävitsi :( pahaa tekee, kun läheinen sairastaa ja odotti tätä ohjelmaa
No höpöhöpö! Minunkin äidillä on syöpä ja silti nauroi tuolle Sirpalle. Tuossahan vitsi oli se, että tuollaisia kaikkitietäviä moukkia ja juntteja todella on olemassa. Ei siinä kukaan syöpäsairaille nauranut.
Sitähän siinä juuri tehtiin, vähäteltiin ja pilkattiin syöpäsairaiden kokemusta. Oma huumorintajuni venyy todella pitkälle, mutta tämä oli kertakaikkisen ala-arvoinen letkautus. En ymmärrä, miten tuollaista voidaan päästää ulos viihdeohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä alkaa olla jo ikävä Raisa Reikänaamaa... :o
Haluan Mikko Zetterbergin takasin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä "vitsi" näin mummin näkökulmasta oli kehottaa lapsenlapsia sanomaan, että isoäiti on kuollut. :(
Ja siis paha tuo syöpäletkautus.
Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin
En minä mieltäni pahoittanut. Olen työni vuoksi ollut syöpää sairastavien parissa ja heissä todellakin on asiaan suurella vakavuudella ja pelolla suhtautuvia. Senpä takia tuo harmittaa, kun tiedän heidän tunteensa. Osa taas tykkää ja huumorissa riittää, mutta kun kaikki eivät ole samanlaisia. Onko sinusta väärin kunnioittaa näitä "toisin ajattelevia"?
Tuollainen mielikuvitukseton "sanokaa että on kuollut"-vitsi on jotenkin mauton, kun nasevia vaihtoehtojakin olisi.
Ja tuo sinun toteamuksesi mielensä pahoittajasta on säälittävä ja jo aikansa elänyt. Sopii tosin hyvin "minä ja vain minun ainoa oikea mielipiteeni"-tyypille.
Mikä yllätys että Pieru johtaa heti Ilta-sanomien äänestystä...
Ei ihme et Suomessa on niin vaikea elää ku suomalaiset on just tällästä totista sakkia, ei huumoria yhtään. Tommosta märinää ja kitinää yhestä syöpävitsistä. Kaikesta mahdollisesta tehdään vitsiä, ei niitä kannata ottaa niin tosissaan.
Huonot sketsihahmot, huono juontaja, huono ohjelma. Jostain syystä katson silti. Olen tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme et Suomessa on niin vaikea elää ku suomalaiset on just tällästä totista sakkia, ei huumoria yhtään. Tommosta märinää ja kitinää yhestä syöpävitsistä. Kaikesta mahdollisesta tehdään vitsiä, ei niitä kannata ottaa niin tosissaan.
Ja se syöpäjuttu, Sirpa on stereotypia juntista kaikkitietävästä urposta, joka heittää tyhmyyksiä, eikä itse tajua. On se, kun joutuu tämmöstäkin selittämään. Eihän tässä maassa uskalla kohta kukaan sanoa yhtään mitään missään, mielensäpahoittajat lannistavat kaiken.
Kristoffer on yliveto. Kaikki lupaavia. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se syöpäjuttu, Sirpa on stereotypia juntista kaikkitietävästä urposta, joka heittää tyhmyyksiä, eikä itse tajua. On se, kun joutuu tämmöstäkin selittämään. Eihän tässä maassa uskalla kohta kukaan sanoa yhtään mitään missään, mielensäpahoittajat lannistavat kaiken.
Eli tyypillinen av-mamma.
Pierusta tykkäsin vähän. Olisin halunnut nauraa mutta ilmeisesti kyseessä on asiaohjelma. Johtuuko lapsikatsojista, ettei mitään kunnon ilkeää huumoria saada ohjelmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että tuosta Cristofferista tulee vielä kansansuoikki.
Tuo Barbi-hahmonsa. Toki suurin vaikute Cruella de Vili, mutta vaikutti ihan Lenita Airiston ja Sylvi Salosen risteytykseltä.
Mulle tuli mieleen Michael Monroe xD
On siinä sitäkin nyt kun sanoit. Varsinkin kun Cristoffer vetää tuon hullun ilmeensä ilmoille. Silmät seisoo kunnolla päässä.
Törkee kirjoitti:
Sama täällä. Läheiseni sairastaa syöpää ja on saattohoitovaiheessa. Yhdessä hänen kanssaan putousta katseltiin ja lässähti fiilis tämän vitsin kohdalla. Tuli ihan kamala olo läheisen puolesta.
Mua häirittee kun kaikki kirjoittaa Christofferin nimen ihan eri tavalla :D ” Kristoffer, Cristoffer, Khristoffer” jne. Se on C H R I S T O F F E R ihan tiedoksi :)
Christoffer vaikutti lupaavalta näyttelijältä ihan heti alussa. Eläytyy ja on mukana. Ehkä jonkun mielestä ärsyttävää juuri tuollainen, mutta itse tykkäsin :)
Leuka ainakin on samanlainen.