Mies pyysi toisille treffeille vaikka mokailin minkä kerkesi
Olin ihan hermona treffeillä. Eka moka käydessä vessassa klassisesti hame oli osittan sukkahousujen alla laahuksena pätkä vessapaperia
Tilattiin viiniä. Iskin lasin pöytään ja siitä katkesi jalka, mitään ei liikkunut joten join sen viinin siitä resusta lasista.
Sitten tulee tarjoilia kyseleen, mitä saisi olle. Vastasin jalka, tuossa kohin reitillä meni jo pokka ja nauroi vedet silmissä, samoin minä. Tarjoilija katsoi siinä hoomoilasena kunnes osoitin viinilasia, en pystynyt naurultani edes puhumaan.
Loppuilta meni onnekseni suht normaalisti ja mies laittoi jo aamusta lähettäiskö vaikka ajeleen tms.
Kommentit (14)
Se keventää mukavasti tunnelmaa. Minäkin tapasin mieheni bileissä, joissa istuin pizzan päälle ja kaadoin toisen vieraan cokikset lattialle. Ja ihan selvinpäin. Mieheni sanoi, että ihastui siihen rentouteen, jolla suhtauduin mokiini.
Tavismiehellä on niin vähän vaihtoehtoja, että pakko katsoa monia asioita naisessa sormien läpi.
On aika vaikea keksiä mitä naisen pitäisi tehdä treffeillä, etten pyytäisi toisille. Ehkä toisten miesten näkyvä iskeminen tai ääneen kehuminen olisi tällaista, samoin jatkuva exästä puhuminen tms.
t. 2/5 mies
Jos haluaa päästä vitunpäälle hytkymään ei sovi heti vetäytyä.
Se mies
Tuliko yllätyksenä, että miehet sietävät naisten mokailuja tapailuvaiheessa miljoona kertaa paremmin kuin naiset? Naisethan aina silloin tällöin tälläkin palstalla kilpailevat keskenään siitä, kuka on dumpannut muuten hyvän miehen typerimmästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
On aika vaikea keksiä mitä naisen pitäisi tehdä treffeillä, etten pyytäisi toisille. Ehkä toisten miesten näkyvä iskeminen tai ääneen kehuminen olisi tällaista, samoin jatkuva exästä puhuminen tms.
t. 2/5 mies
Mulla ehkä noiden lisäksi olisi, se ettei nainen vaikuttaisi yhtään kiinostuneelta minusta (ellei vaikuta hirveän ujolta joka voisi selittää käytöstä).
Mies 30v
Vierailija kirjoitti:
Tuliko yllätyksenä, että miehet sietävät naisten mokailuja tapailuvaiheessa miljoona kertaa paremmin kuin naiset? Naisethan aina silloin tällöin tälläkin palstalla kilpailevat keskenään siitä, kuka on dumpannut muuten hyvän miehen typerimmästä syystä.
Aamen.
No nuo nyt ei ole minusta sellaisia mokia, joiden takia ketään jättäisi enää tapaamatta. Nuohan tuo vain hauskaa lisämaustetta treffeille.
En usko että mokailulla on miehille yhtään mitään väliä, jos seura on muuten ollut mukavaa. Päinvastoin, se antaa toisesta hyvin inhimillisen ja helpommin lähestyttävän kuvan :)
Pakko myös sanoa, että ainakin omien kokemusteni mukaan osa naisista tuntuu suhtauvan asiaan vähän eri tavalla. Muutaman kerran olen esimerkiksi kuullut viestittelyssä epähuomiossa tapahtuneen yhdyssanavirheen saaneen toisen fiilikset lopahtamaan.
Sen sijaan kaikki ne kerrat kun olen onnistunut hurmaamaan naisen, ovat tapahtuneet silloin kun olen ollut se kaikkein paras versio itsestäni. Pienetkin virheet tai hetken epävarmuus sen sijaan saattavat merkitä toisen kiinnostuksen lopahtamista ja sitä kurssia on hyvin vaikea enää sen jälkeen muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
En usko että mokailulla on miehille yhtään mitään väliä, jos seura on muuten ollut mukavaa. Päinvastoin, se antaa toisesta hyvin inhimillisen ja helpommin lähestyttävän kuvan :)
Pakko myös sanoa, että ainakin omien kokemusteni mukaan osa naisista tuntuu suhtauvan asiaan vähän eri tavalla. Muutaman kerran olen esimerkiksi kuullut viestittelyssä epähuomiossa tapahtuneen yhdyssanavirheen saaneen toisen fiilikset lopahtamaan.
Sen sijaan kaikki ne kerrat kun olen onnistunut hurmaamaan naisen, ovat tapahtuneet silloin kun olen ollut se kaikkein paras versio itsestäni. Pienetkin virheet tai hetken epävarmuus sen sijaan saattavat merkitä toisen kiinnostuksen lopahtamista ja sitä kurssia on hyvin vaikea enää sen jälkeen muuttaa.
Tämä selittäisi miksi mulle ei tunnu löytyvän tyttöystävää... Aina jotain sählään ja epävarmuuksiakin on :/ Asiat joita en tiedä tai käsitä helposti saavat epävarmaksi ja ihmissuhteet ovat suuri mysteeri.
Mies 30v
Onneksi olkoon.
Minähän en itse koskaan mokaile, mutta minullapa ei kyllä ole miehiäkään.