Harry ja willian
Vai kelpaa prinssin käsipuoleen vain anorektikko. Kuinka kumpikin valitsi tuommoisen tikun vaimoksi. Olisivat valinneet vaikka madden ruotsista. Terve ja normi nainen. Kuitenkin esikuvia monille teinitytöille.
Ei mulla muuta.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Olisi voinut Madden aviomies vähän hämmästyä.
No olihan Maddekin joskus sinkku.
Katherinkin olisi voinut vähän pehmentyä lasten myötä. Olisi miellyttävämmän näköinen. Mutta jatkaa tuota kuivaa linjaa. Näyttää sen vuoksi jo vähintään 40v.
Mikäs pullero se siellä arvostelee?
Läski nyt ei vaan oo seksikästä. Näin
Ollessaan Kate Middleton eli kun tapasivat ja siitä vuosia eteenpäin Catherine ei ollut lähelläkään anorektikkoa. Ei myöskään lihavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ollessaan Kate Middleton eli kun tapasivat ja siitä vuosia eteenpäin Catherine ei ollut lähelläkään anorektikkoa. Ei myöskään lihavaa.
Vahingossa lähetin kesken: sen perheen naiset ovat melko kaitoja ja hoikkia, ehkä se on heille luontaista kun lapsenpyöreys on kadonnut? Siis Carol, Catherine ja Pippa.
Selvä se ettei läski ole kaunista. Muttei myöskään ylilaihuus. Olen pettynyt että kumpikin otti vaimokseen noin kuivat naiset.
Eikä sillä väliä olenko itse kuiva vai lihava kun en ole kuninkaallinen enkä julkkis. Prinssien olisi pitänyt välittää fiksumpi kuva teineille. Muutama kilo tekee jo ihmeitä. Megankin raskaana eikä sitä huomaa. Ei yhtään ylimääräistä rasvaa missään. Eihän se ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa lähetin kesken: sen perheen naiset ovat melko kaitoja ja hoikkia, ehkä se on heille luontaista kun lapsenpyöreys on kadonnut? Siis Carol, Catherine ja Pippa.
Tai sitten carol on aivopessyt tyttäret kuiviksiksi.
Carolen tyttäret ovat tainneet olla päätoimisia urheilijoita koulut lopetettuaan. Kyllähän siinä timminä pysyy.
Jos ne tykkää syödä kohtuudella? Emmä tiedä. :/
Syödä, juoda ja liikkua terveellisesti.
Pippakin jolta ei ja ajoi pyörällä raskauden loppuun asti.
Mielenkiintoista nähdä paneutuuko nopeasti entisiin mittoihin.
Eilen Daily Mailissa joku asiantuntija pohti Catherinen vartaloa. Tyyliin, että on uskomatonta kuinka kolmen raskauden jälkeen on edelleen niin hoikka vyötärö.
Olen sitä mieltä, että Euroopan kuninkaallisilla naisilla on menossa joku kilpailu siitä kuka on laihoin.
Kuninkaalliset on yleisen mielipiteen uhreja ihan siinä kuin me kaikki muutkin, ei mitään ihmeolentoja.
Olisi voinut Madden aviomies vähän hämmästyä.