Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko neitsyt??

Vierailija
20.10.2018 |

Vietin erään lemmekkään yön yhen jätkän kans. Poika sormetti ja hyväili mua, minä runkkasin sitä ja otin suihin. Yhdyntää ei kuitenkaan tapahtunut, enkä siis koskaan ennen ole kokenut minkäänlaista seksuaalista kanssakäymistä. Vaatiiko neitsyyden menetys aina sen yhdynnän? Immenkalvoni puhkesi mahdollisesti myös sormettamisen johdosta, koska vessassa käydessäni tuli hieman verta pyyhkiessäni, en ole kuitenkaan ihan varma.. Mutta kysymys kuuluu, olenko neitsyt vielä??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet.

Vierailija
2/6 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti, rauhotu nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet

Vierailija
4/6 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisesti neitsyys menee siinä, kun se kettu käy sisällä kolossa. Mutta tuolla periaatteella kaikki lesbot olisi neitsyitä, joten kai jokainen määrittelee itse mitä mielestään neitsyys tarkoittaa.

Vierailija
5/6 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä melkein ajattelisin, että ON mennyt. Olet harrastanut seksuaalista tekoa toisen ihmisolennon kanssa koskien toisen ihmisen genitaaleihin ja toinen ihminen on ronkkinut sinun genitaaleja. Periaatteessa neitsyys ja poikuus menee kun penis on sun sisällä. Mutta on lukemattomia seksin muotoja, missä se ei koskaan mene mihinkään koloon. Esimerkkinä juuri lesboseksi. Mutta myös homoseksi jossa toinen osapuoli on tiukasti bottomina, eikä koskaan työnny sen toisen koloon. Tai missä kumpikaan ei koskaan harrasta anaalia, vaan esimerkiksi tekee sitä yleisintä homoseksin muotoa, hieroo pippeleitä toisiaan vasten lantionliikkein. Näin on ollut hyvin intiimiä seksiä niinkuin suuseksikin on, mutta poikuus/neitsyys ei mukamas koskaan mene? Eihän siinä ole mitään järkeä.

Vierailija
6/6 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaksi ihmistä on enemmän tai vähemmän alasti ja päästää toisen hiplaamaan itseään joka paikkaan, niin se luetaan seksiksi, on sitten virallista yhdyntää tapahtunut tai ei. Itse luen keskinäisen seksuaalisen kanssakäymisen neitsyyden menettämiseksi. Voihan immenkalvokin revetä lopullisesti vasta muutaman kerran jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi