Paljonko mun pitäisi laihtua
että olisin hoikempi, enkä tälläinen " tavis jenkkakahvoineen" ? Mitat 174/64.
Kommentit (9)
Ei olla seonneita, vaan toiset haluaa oikeasti näyttää hyvältä! Siis ei vaan normaalilta vaan hyvältä! Siksi haluaisin treenatun, tosi hoikan varren. T. Olinkohan nr 2
keventajat piste fi
mä laitoin sinne mittani
162cm
60kg
tavoite 55kg
vastaus; olet normaalipainoinen ja sinulla ei ole lääketietteellistä syytä pudottaa painoa
22,9
Niinpä. Ennen olin tosi hyväkroppainen, nyt maha hyllyää oikein kunnolla. Ei ole paluuta entiseen kroppaan :/ raskaus teki nahastakin todella löysän jne.
ap
Teidän kilot/pituus suhde on sopiva, mutta vissiin pitäs salille lähteä jotta saa kiinteytettyä.sitä tarkotin, että ei tod tarvi enää laihtua :)
saako ne muka jostain katsottua rekisteröitymättä? en löytänyt.
ap
Tee sielläkin sitten kunnon treeni, pelkkä laitteiden heiluttelu ei tuo tuloksia. Lisäksi aerobista harjoittelua, juoksua, pyöräilyä, sauvakävelyä tms. Älä seuraa kehitystä puntarilla vaan mittanauhalla.
Kiitos vinkeistä. Voiko raskauden jäljiltä venähtäneen mahan saada ihan oikeasti kiinteeksi? Voinko kuitenkin syödä normaalisti?
ap
Mä taas 166/55 ja laulajan lihaksilla varustettu (siis niitä ei ole), siksi tarvitsisi muutama kilo tiputtaa ja painella punttisalille. Ihra hyllyää varsinkin lanteilla.