Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluapua avataan taas loppukuusta

Vierailija
19.10.2018 |

Aiotko osallistua? Hakea tai lahjoittaa?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna rahaa xxxl kokoisille elämänkoululaisille joilla on elämänhallinta hukassa.

Minäkin olen ollut aikoinaan vähävarainen mutten ole elänyt yli varojeni.

Vierailija
62/73 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

62, löytyy vaihtoehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/73 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/73 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
66/73 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukeaa 1.11

Vierailija
67/73 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kannata järjestöä, joka suorittaa epärehellistä esivalintaa.

Järjestö?? ja miten epärehellistä?

Mukana on hyvätuloisia tuhlareita ja rahansa huonosti käyttäneitä tukiperheitä jotka tulisivat toimeen vain käyttämällä rahansa järkevästi.Pahinta on että säästäväiset pienituloiset erehtyvät lahjoittamaan näitä satuja sepittäville ammattikerjääjille.

Vierailija
68/73 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen auttaa varallisuutensa mukaan. En voi ymmärtää niitä jotka eivät auta.

Mulla löytyy opiskelijoita lähisuvustakin, ei ole tarvetta auttaa tuntemattomia.

Niin, onhan se kauhea paikka auttaa _tuntematonta_.

Tätä ajatusmaailmaa en ole ihmisissä koskaan ymmärtänyt. Vain läheisiä tai omaan geeniperimää autetaan. Henkilökohtaisesti minulle pyyteettömässä auttmisessa on tärkeää, että apuni kohdistuu hädän-/puutteenlaisiin - ja että olemme keskenämme anonyymejä. Pyyteetön rakkaus ja apu ei kaipaa kiitosta. Kiitos on se, kun voi auttaa.

Ei ne ole hädän/puutteenalaisia.

Vierailija
69/73 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kun aina ajatellaan että vähävaraiset käyttävät rahansa viinaan ja tupakkaan. Ei meillä ainakaan olisi varaa sellaisiin.

Ilman viinaa ja tupakkaa niillä olisi rahaa siihen ruokaan johon nyt kuulemma ei ole varaa.

Vierailija
70/73 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla löytyy opiskelijoita lähisuvustakin, ei ole tarvetta auttaa tuntemattomia.

Tätä ajatusmaailmaa en ole ihmisissä koskaan ymmärtänyt. Vain läheisiä tai omaan geeniperimää autetaan. Henkilökohtaisesti minulle pyyteettömässä auttmisessa on tärkeää, että apuni kohdistuu hädän-/puutteenlaisiin - ja että olemme keskenämme anonyymejä. Pyyteetön rakkaus ja apu ei kaipaa kiitosta. Kiitos on se, kun voi auttaa.

Mistä tiedät?

Vierailija
71/73 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio osallistua millään lailla. Joskus niitä ilmoituksia selasin, mutta orastava auttamisen halu kariutui selkeään ihmisten hyväuskoisuuden hyväksikäyttöön. Esimerkiksi yksi perhe halusi vaatteiden ja joululahjojen lisäksi kaikenlaista keittiö-ja siivoustarviketta ihan leivinpaperista ja puhdistusaineista alkaen. Eikä kyseessä ollut missään tulipalossa tmv kaiken omaisuutensa menettänyt. Toinen perhe taas kerjäsi 18-25 vuotiaille lapsilleen joululahjoja alaikäisten sisarusten lahjojen lisäksi. 

Vaikea ymmärtää, että ihmiset (sinä ym.) ovat näin kylmiä.

Ei tullut mieleen, että perhe on niin köyhä, että tarvitsee kaikkea - leivinpaperista lähtien.

Eikö köyhän perheen ole juuri tarkoitus luetella mitä tarvitsee ja siitä toisia ajatteleva lahjoittaja, jota sinä et selvästikään ole, voi valita mitä haluaa lahjoittaa.

Miksi köyhä ihminen ei voi toivoa apua, että saa muistettua NUORIA lapsia tai sukulaisia, ovatpa he 20v tai 30v.

Käsittämötöntä ajatusmaailmaa omaat. Tuntuu oikein pahalta ja taas suoraan sanottuna hävettää olla ihminen. Ihminen se ei kyllä petä.

Tihahdu itsekeskeisyyteesi tai kuplaan missä, valitettavasti, kohtalonasi on elää.

Itse taidankin lahjoittaa jollekin jotain hänen toivomaansa!

Köyhyys, kun ei vie toiveita - toisin kuin raha tuntuu vievän järjen ja sydämen. 🤔

Mihin ne käyttää tukirahansa jos ei perustarpeisiin,lääkkeetkin korvataan?

Vierailija
72/73 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät?

Rahat riittäisi jos ne käytettäisiin oikein.

Vierailija
73/73 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalia ihmisiä täällä vastailee. Autatte varmaan irakkikundeja innoissanne mutta suomalainen lapsi ei kiinnosta. Voi luoja.

Eikä kun siksi täällä ollaan niin kyynisiä, koska näissä keräyksissä on havaittu parveilevan hyväksikäyttäjiä, jotka oikeasti eivät tarvitsisi apua. Tai eivät tarvitsisi, jos rahat eivät menisi tupakkaan, alkoholiin ja omiin kauneushoitoihin. Noin 97 % palstalaisista olisi varmasti valmis auttamaan köyhää, jos olisi aivan varmaa, että apu tulee tositarpeeseen ja menee varmasti perille oikeaan osoitteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme