Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä liikkuu miesten päässä, jotka deittipalstoilla/instassa/tinderissä yms kysyy "Mitäs sinne iltaan oikein kuuluu?"

Vierailija
19.10.2018 |

Ei paljon mitään.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No te, joiden mielestä on ok kysellä mitä iltaan. Jos siihen vastaa että eipä tässä kummempia, niin onko ok. Riittääkö? Saitteko kysymyksestänne silloin jotain irti, palveliko se tarkoitustaan?

Tuossa on tilaisuus esitellä itsensä. Sanot vaikka , että paistelet lättyjä tai , että olet menossa lenkille tai jos olet rohkea niin sanot, että ostit liikaa kossua yhdelle ja kutsut miehen paikallle :P

Vierailija
42/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No te, joiden mielestä on ok kysellä mitä iltaan. Jos siihen vastaa että eipä tässä kummempia, niin onko ok. Riittääkö? Saitteko kysymyksestänne silloin jotain irti, palveliko se tarkoitustaan?

Tuossa on tilaisuus esitellä itsensä. Sanot vaikka , että paistelet lättyjä tai , että olet menossa lenkille tai jos olet rohkea niin sanot, että ostit liikaa kossua yhdelle ja kutsut miehen paikallle :P

Niin on tilaisuus. Mutta jos ei käytä tilaisuuttaan, vaan vastaa vaan että eipä tässä kummempia. Niin ovatko kysyjät sitten tyytyväisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olen Tinderissä ihan vaan huvikseni ja teen sitä mitä naiset varmaan kutsuvat "matchien keräilyksi". En jaksa enää aloittaa keskustelua kun harva vastaisi tylsiin avauksiini kuitenkaan, silloin kun nainen aloittaa niin vastaan toki. Aina silloin tällöin on jopa käynyt niin viime aikoina :D

Vierailija
44/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on tilaisuus. Mutta jos ei käytä tilaisuuttaan, vaan vastaa vaan että eipä tässä kummempia. Niin ovatko kysyjät sitten tyytyväisiä?

Jos ei mitään muuta sano, niin voihan olla että eivät ole. Mitä haet, sitäkö että jos haluaa mielenkiintoisia vastauksia niin pitää esittää mielenkiintoisia kysymyksiä? Mun mielestä tuo on ihan asiallinen keskustelunaloitus, johon sitten voi vastata mitä siihen iltaan kuuluu. Alkuperäinen kysyjä voi sitten jatkaa juttua siitä. Jos ei mitään muuta sanottavaa keksi jatkossakaan kuin "mitä iltaan kuuluu" eikä keskustelu ikinä etene tuosta mihinkään, niin sitten vika on keskustelijoissa eikä alkuperäisessä keskustelunaloituksessa.

Vierailija
45/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä olisi mahdollisuus tehdä vaikutus naiseen. Juttu ei etene tai et tee vaikutusta kyselemällä typeriä tai itsestäänselvyyksiä.

Vierailija
46/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Reikää ei tipu.”

"Reiätöntä elämää jo kolmatta vuotta menossa"

Vierailija
47/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki äijät joilla on fb ovat myös tinderissä.

Ja pelkkä reikä on vaan mielessä.

Vierailija
48/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerää kysyä toiselta kuulumisia, jos vastaus on noin banaali.

Mikä teïtä oikein vaivaa? Siis hädin tuskin edes vaivaudutaan vastaamaan, että jotain voisi kuulua, mutta en kerro sitä ja vastaan asiaa kierrelen että ei kuulu mitään.

EI HERÄTÄ LUOTTAMUSTA. Ihan junttia käytöstä, heittää tuolainen "eipä tässä kummempia" fraasi.

Kyllä mä ymmärrän tosta sen, että se toinen ei halua kertoa mitä sille kuuluu.

Joten ei kannata edes kysyä. Rasittavaa käytöstä.

Se on vaan pelkoa. Pelkurikansa, tuppisuukansa jne. huh huh.

Vierailija
49/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerää kysyä toiselta kuulumisia, jos vastaus on noin banaali.

Mikä teïtä oikein vaivaa? Siis hädin tuskin edes vaivaudutaan vastaamaan, että jotain voisi kuulua, mutta en kerro sitä ja vastaan asiaa kierrelen että ei kuulu mitään.

EI HERÄTÄ LUOTTAMUSTA. Ihan junttia käytöstä, heittää tuolainen "eipä tässä kummempia" fraasi.

Kyllä mä ymmärrän tosta sen, että se toinen ei halua kertoa mitä sille kuuluu.

Joten ei kannata edes kysyä. Rasittavaa käytöstä.

Se on vaan pelkoa. Pelkurikansa, tuppisuukansa jne. huh huh.

Ihan yhtä kulahtanut fraasi se on myös "mitäs sinne iltaan".

Vierailija
50/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja varmaan kyselee mieheltään jokaisen täysin samanlaisen työpäivän jälkeen "miten päivä meni?" ja miehen pitäisi joka päivä keksiä uusi ja mullistava vastaus tähän idioottimaisuuteen.

Vierailija
51/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi se, että te naisetkin aloittaisitte ihan itse niitä keskusteluja?

Ai ei käy? Eipä yllätä. 

Ja ei , en ole itse kyseisessä panosovelluksessa, enkä etsi naisia. 

Lukemattomat kerrat olen aloittanut. Ei ihmeellistä.

Vierailija
52/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kattoo ku kulli seisoo ku viimest päivää jäykkänä ja suonikkaana just mulle mmmmh <3

Vierailija
53/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sinne mammojen iltaan kuuluu?

54/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää arvon naiset, että mitä sitten pitäisi ekana viestinä laittaa kun ei toista tunne ja profiilitkin on yleensä naisilla tyhjiä tekstistä?

Jos minulle joku nainen laittaisi noin, että "mitäs sinne iltaan "tai jtsp niin kyllä mä vastaisin mitä olen päivällä puuhaillut.

Vaikkapa, että "tulin just koiran kanssa lenkiltä, nyt lämmittelen saunaa" Mitäs sun iltaan kuuluu? "Tuostahan on vain hyvä jatkaa sitten tutustumista mun mielestä.

Pitääkö se aloitus olla aina joku hiottu timantti?

Vierailija
55/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla hiottu timantti, mutta itse en vaan henkilökohtaisesti tykkää tuosta sanonnasta. Ei muuta syytä.

56/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla hiottu timantti, mutta itse en vaan henkilökohtaisesti tykkää tuosta sanonnasta. Ei muuta syytä.

No kerro nyt minkälainen on hyvä?

Vierailija
57/57 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän