Kumman netissä on vikaa, jos et näe lähettäjän whatsapp-viestiä vaan viestin kohdalla on teksti:
”Odotetaan tätä viestiä. Tässä saattaa kestää hetki”.
Mutta silti mitään viestiä ei näy. Pelkkä tuo teksti.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole se viesti, jonka on lähettänyt.
Ei ole. Useamman eri lähettäjän kohdalla ollut sama teksti. Ei kaikki voi samaa viestiä lähettää. Ap
Kas, google osaa vastata tähänkin: https://faq.whatsapp.com/fi/android/26000015/?category=5245250
Sanoisin, että vastaanottajalla on vikaa. Jos lähettäjällä on vikaa, niin vastaanottaja ei edes tiedä sitä.
No jos useammalta eri henkilöltä tulee tollainen viesti niin eiköhän se vika ole vastaanottajan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Useamman eri lähettäjän kohdalla ollut sama teksti. Ei kaikki voi samaa viestiä lähettää. Ap
No, kumpi on todennäköisempää: se että sinun verkossasi on vikaa, joka selittää nuo kaikki, vai että kaikkien noiden lähettäjien verkossa on vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loogisinta mielestäni olisi, että sinulla vastaanottajana on jokin ongelma, koska eri lähettäjien mahdollista viestiä odotellessa tulee tämä teksti. Ainoana tulee mieleen, että whatsappiin tarvitaan aina internet-yhteys eli onko se jostain syystä "pudonnut" päältä tai käytätötkö kotonasi wifi-verkkoa, joka ei aina toimi?
Enpä ole moiseen törmännyt. Ensin googlaisin kaikki mahdolliset ongelmatyypit ja sitten ottaisin yhteyttä operaattoriin.
Tuleeko sinulle kuitenkin joidenkin viestejä? Onko sinulla mitään käsitystä, onko joku kaveri kertonut, että ei saa sinulle viestiä perille? Eli kiinnostaisi tietää, mikä teksti tulee näille lähettäjille, vaikkapa; viestiä ei voida toimittaa.
Joiltakin tulee normaalisti viesti ja välissä on aina näitä viestejä missä ei ole mitään sisältöä.
Pitää varmaankin tarkistaa meidän netti. Se on kyllä aina ollut tosi hidas. Ap
Miten tämän ongelman saa pois? Olen tullut paikalle whatsappiin niin että molemmat, minä ja viestin lähettäjä ovat online, eikä tämä toimi. Olen myös varmuuskopioinut ja asentanut Whatsappin uudelleen kaksi kertaa. Osa viesteistä näkyy, mutta osa ei.