Tumma vai vaalea vauva kauniimpi?
Kommentit (8)
vaikka omat vaaleat lapset olivat tosi kauniita vauvoina (ja ovat vieläkin) :) . tumma tukka ja kauniin värinen iho paljon kauniimpi näky kuin punakka ja vaalea.
Mutta se tietää paksua tukkaa isompana. Nimittäin itsekiln olin kalju ja nyt paksu tukka.
Ootteko kiinnittäny huomioo jos vastasyntyneellä tukkaa niin tulee suuremmalla todennnäköisyydellä ohuet hiukset aikuisena. Tai jopa pälvikalju
mutta itse näin sairaalassa (esikoista olin tekemässä) aikoinaan ihanan mustatukkaisen pörröpään joka jäi kyllä mieleeni! =) super suloinen oli se vauva.. olisi kiva nähdä minkä näköinen hän on nyt! =)
Vierailija:
Mutta se tietää paksua tukkaa isompana. Nimittäin itsekiln olin kalju ja nyt Ootteko kiinnittäny huomioo jos vastasyntyneellä tukkaa niin tulee suuremmalla todennnäköisyydellä ohuet hiukset aikuisena. Tai jopa pälvikalju
Jaa meidän suvussa päinvastoin. Kaljuja on oltu vauvoina ja melkein kaljuja ollaan aikuisinakin :(
Ite oon vaalee niin pakko löytää tumma mies tai muuten en tee lapsia!
Suloisia vaaleat vauvat, joilla isot siniset silmät.
Oma tyttö perinyt ulkomaalaiselta isältään isot ruskeat silmät, ja tummanruskean kiharan tukan. Ihonväri vähän suomalaista tummempi.
Tietysti omasta mielestäni kaikkein kaunein=).
Mutta siis olen sitä mieltä, ettei värillä väliä kauneudessa=)
t. Kiina-tytön äiti, jonka mielestä, sori vaan, vaaleat vauvat näyttää jauholaariin pudonneilta ;D
ps Ei pidä loukkaantua, mutta enemmän omalta näyttää tummat, ja oma on aina kaikkein kaunein :)