Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä on tapahtunut, onko kielen käyttäminen suudellessa nykyään "teinien juttu"???

Vierailija
19.10.2018 |

Olen suudellut kielellä niin kauan kuin muistan. Nyt ikää on 32 ja törmäsin ensimmäistä kertaa tällaiseen väittämään, kun tapailemani mies ei käyttänyt kieltään, vaan antoi omani tavoitella hänen kieltään "tyhjässä suussa". Kun kysyin ystävällisesti, että voisiko hänkin tulla kielellään "vastaan", hän sanoi, "no tuota, eikö sellainen ole vähän teinien juttuja..?"

Näinkö tämä menee? Se nyt on selvää, että fritsut on teinien juttu, mutta kuka laatii säännöt siihen miten suudellaan missäkin iässä? Eikö ole lupaa suudella fiilispohjalta niin kuin se vatsanpohjassa parhaalta tuntuu? :o

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuteleminen on kaunista - elokuvissa. Olen törmännyt vain sellaisiin, jotka nuolee naaman märäksi tai sitten runnoo kunnolla kieltä suuhun. Ja sitten on vielä ne, jotka ei erota puremista ja suutelua. Tämän takia lopetin suutelemisen viisitoista vuotta sitten.

Vierailija
102/102 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka inhoatte kielareita, ette ole kokeneet hyviä sellaisia. Kaikki eivät osaa. En itsekään pidä siitä, että kova kieli vain tungetaan toisen suuhun. Tai yritetään yltää kielellä nielurisoihin asti. Yök. Itse tykkään vähän kuin tehdä lyhyitä nuolaisuja toisen kieltä vasten. Sillä tavalla pehmeästi. Vaikea selittää, mutta kehuja olen saanut miehiltä. Harmi kun nykyinen ei tykkää suudella ollenkaan :( Ei vaikka olen pyytänyt.

Ei tykkää suudella??? Tykkää paneskella kuitenkin? Harkitsisin itse kyllä suhteen jatkamista. Oikeasti. Jos mies tykkää jostain naisesta, niin luulisi kyllä haluavan suudella. Epäilisin kyllä itse sun tapauksessa, etten kiinnosta miestä tarpeeksi. Ei millään pahalla :).

Niin vaikea sitä epäilystä on välttääkään. Täällä toisen suutelukammoisen uhri. Kysyin sitäkin, onko ehkä kuitenkin miehiin päin kallellaan, kaverinsakin pitäneet homona. Kysyin lopulta hyväksikäytöstäkin. Ei tämä nimittäin valtavasti syty seksistäkään. Sittemmin olen päätynyt siihen, että on liian itsekeskeinen antaakseen itsestään mitään. Eikä myöskään huoli muilta kuin harvoja ja valittuja asioita, sellaisia joista itse hyötyy täsmälleen niin kuin haluaa. Halveksii kaikkia, sukupuoleen katsomatta.

Huulia ei saa juurikaan edes raottaa. Pussaaminen on lähinnä nokkimista, niin kiire on pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä