Hakkarainen maksoi 695€ vuokraa siitä 62,5 neliön saunasta. Mä muuttaisin heti tuonne.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005869156.html
Ei ole vuosiin helsinkiläisenä ollut varaa edes edes haaveilla tuollaisista neliöistä. Ja vielä oma sauna. Täysin typerää meno Suomessa kun ihminen ei saa asua missä haluaa. Eipä ihme, että pääkaupunkiseudulla vuokrat karkaa käsistä.
Tarvittaisiin lakimuutos nopeasti, että saataisiin tyhjät tilat asuinkäyttöön. Itse haaveilen muuttoa liiketilaan halvemman vuokran perässä.
Kommentit (25)
Se oli vuokrannut sen puoliksi jonkun toisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaajat vihaa, jos persu haluaa asua toisen persun kanssa saunassa hikisenä alasti, niin onko se rikos?
Paloturvallisuus ei haittaa persuja?
Tunteiden paloa löytyy joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä laki estää liikehuoneistoissa asumisen?
Tätä olen itsekin miettinyt onko siihen ihan joku laki. Kerran mulla oli kaupungin keskustassa työtilana talon kellarissa sijaitseva n.30m2 ikkunallinen huoneisto ja siinä oli vuokra 140€ ja mietin että mikä mua nyt estäisi siinä asumasta?
Ja en nyt ymmärrä mitä Hakkarainen ja tämä toinen on tässä tehnyt väärin? Eikös tuon summan olisi saanut joka tapauksessa toiseen asuntoon? Että oliko se väärin että se oli edullinen asunto? Jos se ei edes itse tiennyt että sitä ei ollut tarkoitettu asumiskäyttöön.
Ja näin lopetettiin Toivolasta puhuminen.
Siis tulipalo syttyy todennäköisemmin kellariasunnossa kuin ylemmissä kerroksissa?