Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sottainen miesystävä, eikä muutu

Vierailija
19.10.2018 |

Miehellä on kamala siivo. Kaikki paperit jätetään levälleen, mainokset, vessapaperirullat (tyhjä), sänky petaamatta, pinnat täynnä pölyä, astiat hujan hajan ja aina miljoonakertaisesti pinttyneitä. Ikinä ei oo lattioita pessyt, imuroi max. kerran viikkoon, joka ei mitään hyödytä. Oon päättänyt etten siivoa, joskus näin tein ja ensi kerralla sama homma? asumme siis erillään ja tää on suurin syy miksi niin tullaan tekemään aina.

Siivoaisitteko te ja mitä tekisitte miehen siivoamisen aloittamiseksi? Onko tässä mitään tehtävissä? Mun veli on suht siisti ja tää on hirvee sottapytty. Lautasetkin pestää vasta sitten vähän ennen ku syödään. Tiskialtaasta noukkastaan yksi likainen.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tehtävissä.

Vierailija
2/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tehtävissä.

Kannattaako alkaa itse opastamaan miestä jos tästä tulee vaan syyttelyä ja huutoa, että "sinä täällä sotket". Hän siis pohjimmiltaan luulee, että mä oon se sotkija vaikka oon ehkä 15% ajasta täällä. Omakin luukku on ja arvosanalla 4-10 niin 8, ja aina vähintään 7 siisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotan sängyn petaamista en ole koskaan ymmärtänyt. Jos ei tule vieraita, miksi ihmeessä sänky pitäisi pedata?

Vierailija
4/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sä sellaiseen rakastuit...vai luulitko muuttavasi miehen?

Mikset voi hyväksyä miestä sellaisena kun on?

Siis.....jos rakastat...

Vierailija
5/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika suosiolla omaan lättiinsä.

Vierailija
6/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky pedataan vaikka sen takia ettei sinne kerry pölyä.

Vierailija
7/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän muuttuisi, kun eihän hänellä ole mitään ongelmaa. Saa elää omalla tavallaan ja on kuitenkin tyttöystävä, jolta saa läheisyyttä ja seksiä.

Vierailija
8/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse samanlainen. Omasta puolesta voin sanoa, että en usko, että miehesi tulee muuttumaan ainakaan kovin helposti. Eiköhän jokainen osaa siivota. Ongelma on jossain muualla. Joko hyväksyt sen, että teillä on erilaiset siivouskäsitykset tai sitten etsit siistimmän miehen.

Vierailija
9/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa omat sotkusi miehen luona. Tiskaa omat astiat käytön jälkeen yms, niin ei ainakaan mies pääse sanomaan, että sinä sotket siellä.

Vierailija
10/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en koskaan petaa sänkyjä. En edes lasten. Ainoastaan silloin, jos on jotkut juhlat. Lakanat vaihdan kerran viikossa, niin tuskin kovin likaseksi ehtii mennä, vaikka ei pedatakkaan sänkyjä.

Vierailija
11/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan siellä muhii mikrobikasvusto, kun yön hikoilut jätetään muhimaan lämpimään peiton alle. Ei, kiitos. Mielummin vaihdan lakanat sen verran usein, ettei pölyt haittaa.

Vierailija
12/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites miehen oma hykeenia?

Vierailija
13/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on kamala siivo. Kaikki paperit jätetään levälleen, mainokset, vessapaperirullat (tyhjä), sänky petaamatta, pinnat täynnä pölyä, astiat hujan hajan ja aina miljoonakertaisesti pinttyneitä. Ikinä ei oo lattioita pessyt, imuroi max. kerran viikkoon, joka ei mitään hyödytä. Oon päättänyt etten siivoa, joskus näin tein ja ensi kerralla sama homma? asumme siis erillään ja tää on suurin syy miksi niin tullaan tekemään aina.

Siivoaisitteko te ja mitä tekisitte miehen siivoamisen aloittamiseksi? Onko tässä mitään tehtävissä? Mun veli on suht siisti ja tää on hirvee sottapytty. Lautasetkin pestää vasta sitten vähän ennen ku syödään. Tiskialtaasta noukkastaan yksi likainen.

Kerran viikkoon imuroiva mies ei ole siivoton :D

Voi olla ettei oikeasti osaa. Mun mies oli kymmenen vuotta asunut omillaan, kun yhteen mentiin. Eka yhteinen siivousrupeama löi mut ällikällä, kun mies oikeasti ihmetteli, että kuuluuko pintoja pyyhkiä. Ai pölyjen takia? Ei ole koskaan kuullutkaan. Ihan siivon miehen sai kasvatettua hänestä kuitenkin, mitä nyt joskus jättelee tavaroita vääriin paikkoihin.

Vierailija
14/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kosteuden annetaan haihtua puoli tuntia ennen kuin sänky pedataan mutta itse en ainakaan tykkää pölyisestä sängystä. Jo viikossa kertyy pöytätasoille aikamoinen pölykerros , en halua nukkua sellaisessa.

Vierailija
15/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on pari koiraa, niin vaihdetaan lakanatkin n. kerta viikkoon, siksi en näe mitään järkeä koko aikaa petailla, kun sitä möhnää kertyy joka tapauksessa.

Vierailija
16/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

max kerran viikossa imurointi

Vierailija
17/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ohjaile ja neuvo toista aikuista hänen valitsemassaan elämäntyylissä, ellei hän sitä sinulta itse nimenomaisti pyydä.

Vierailija
18/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntyisin ekasta kerrasta ovelta, jos mies veisi minun tuollaiseen kotiin.

Vierailija
19/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa pölypunkit viihtyy paremmin pedatussa pedissä, kuin petaamattomassa. 

Vierailija
20/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos asutte erillään ja mies ei koe tarpeelliseksi siivota enempää, niin sulla ei oikeastaan ole mitään oikeutta edes pitää omaa elämäntapaasi sinä "oikeana" tapana. Puhut aiheesta tosi ärsyttävällä tavalla, ihan kuin sinulla olisi joku oikeus "kasvattaa" miestä.

Itse kyllä tykkään että on aika paljon siistimpää kuin mitä miehen kämppää kuvailet, mutta esim. sänkyjen petaaminen on täysin mielipideasia. Sellainen koti jossa kaikki on täysin paikoillaan on ahdistava, ja siellä on muiden ikävä toimia, kun ei ikinä tiedä mistä siivoustyranni hermostuu.

Varmaan olet myös niitä ihmisiä, joiden mielestä on veltto luonne jos esim. tykkää nukkua pitkään vapaapäivinä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi