Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö lähtemään kauppoihin tms. ihmisten ilmoille hiukset

Vierailija
07.05.2006 |

märkänä?

Minä lähden ja tuttuni piti mua tosi outona. Itse hän kuulemma aina kuivaa hiukset jos heti suihkun jälkeen pitää lähteä.

Miks ei vois märillä hiuksilla lähteä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivallakin menin aamupalalle hiukset märkinä, milläs niitä ois hytissä kuivannu? Ei oo mun mielestä niin justiinsa.

Vierailija
2/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika paksut hiukset ja yleensä annan niiden kuivua vähintää puoli tuntia itsekseen, ennen kuin alan niitä föönaan. En ikinä uimahallissa föönaa hiuksia. Aika harvoin kuitenkaan menen ihmisten ilmoille märillä hiuksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä hiustenkuivaajaa kuin joskus harvoin johonkin juhliin tms. lähtiessä, jos olen juuri ennen lähtöä käynyt suihkussa. Normaalisti arkena lähden jatkuvasti hiukset märkänä liikkeelle.

Vierailija
4/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä osaa selittää sitä mitenkään, ei vaan tunnu sopivalle..Jos minulla olisi kiire niin ennen vaikka kuivaisin hiukset ja jättäisin syömisen ja meikkaamiseen väliin =)

Busseissa kiinnitän huomiota, jos joku tulee märillä hiukseilla kyytiin. Ajattelen että onpas sillä ollut kiire ja hävettääköhän sitä x) Ajattelen siis näin koska itseäni vastaava tilanne jostain syystä nolottaisi.

Vierailija
5/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tukka leikattu sellaiseen malliin että se pitää aina suoristaa niin ei onnistu kun kuivuessaan ilman laittoa näyttää kamalalta. ja kun sitä ei saa edes kiinni, jos saisi kiinni, sit voisin lähteäkkin.

Vierailija
6/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en varmaan ole koskaan käyttänyt sitä hiusteni kuivaamiseen. Olen vähän tälläinen luonnonlapsonen näissä asioissa. Onneksi hiukseni piikkisuorat, kuivuttuaan ovat täysin vailla takkuja, vaikka ovat kohtalaisen pitkät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi