Auttakaa mua molaamaan työhaastattelu!
Mulla on huomenna työhaastattelu! Miten saisin niin että en saisi sitä paikkaa? Paikkaan on 3 hakijaa (minun lisäksi siis 2), eli teoriassa mahdollisuuteni on n. 33%. En haluu töihin mutta työkkäristä tuli kutsu! Joten nyt pitäis jotenkin ryssiä.
Kommentit (52)
Puhu tosi ristiriitaisesti, anna vaikutelma, että olet pataloginen valehtelija. Vaihtoehtoisesti vaikutat niin hermostuneelta, ettet siinäkään mielessä vaikuta luotettavalta työntekijältä.
Naura hysteerisenä koko ajan ja leiki turettia.
Puhuu hitaaaaaasti, kuin vajaaaaaaaälyyyyinen , tuijota haastattelijaa koko ajan, vastaa viiveellä, noin 15 sek kuluttua. Kysy typeriä asioita, kuten missä vessa ja montako kahvitaukoo on. Eiköhän se siitä.
Ps. Älä pese hiuksia ja jätä meikkaamatta
Kysy koko ajan mitä. Mitä? Voit sä puhua hitaammin, jotta mä pysyn kärryillä. Anteeks mitä? Vielä hitaammin jos vielä puhuisit.
Vastaat ihan outoja jotka eivät liity edes kysymyksiin.
Älä vastaa mitään kun se kysyy jotain. Olet ihan hiljaa vaan ja kyttäät silmiin vajaasti.
Hellittämätön, läpitunkeva katsekontakti.
Vastaa kysymyksiin todella pitkällä viiveellä. Et varmasti saa paikkaa jos teet näin.
Laita kikkelis kokkelis kuteet ja naamari päälle ja sano heti kättelyssä mitääs läääksit. Sul on mun luonne ja sitä rataa....
Piirrä otsaasi tussilla hakaristi.
Työkkäri voi myös kysellä firmalta mitä olet vastaillut haastattelukysymyksiin.
Näytä tämä keskustelualoitus ensitöiksesi
Kerro että haluat lapsia ja olet muuttamassa toiseen kaupunkiin pian koska siellä on unelma työ. Ei ole autoa ja lomamatkakin on jo varattu.
Pierase ja ota haju käteesi nyrkkiin ja levitä se haju hänen naaman edessä. Kysy sen jälkeen: Eikö ollutkin ihanan aromikas tuoksu?
Miksi et halua töihin? Tai juuri tähän työhön?
Älä mene myöhässä mut kattelet kelloa ja kännykkää usein. Ikkunasta ulos tuijotus toimii myös.
Aina kun se kysyy jotain niin sano ohis.
Siis moKaamaan! T. A.p