Pelkään yli kaiken käärmeitä, poikaystävän kavereiden pila oli laittaa kumikäärme autooni
Autoni tuli huollosta ja poikaystäväni kaveri lupasi tuoda sen kun olisi muutenkin tullut tätä kautta.
Jättivät auton pihaan, kiitin kauniisti ja tarjosin kahvit ja pullat. Sitten kun minun piti peruuttaa auto talliin, huomasin, että etuistuimella oli käärme. Säikähdin, huusin ja juoksin pois autosta.
Huomasin, että nämä kaverit olivat tulleet omalla kyydillään vartavasten nauramaan minulle ja pilkkaamaan kun säikähdin.
Hauska vitsi vai ei?
Kommentit (11)
Tänään on näköjään taas poikkis-satu-päivä. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Autoni tuli huollosta ja poikaystäväni kaveri lupasi tuoda sen kun olisi muutenkin tullut tätä kautta.
Jättivät auton pihaan, kiitin kauniisti ja tarjosin kahvit ja pullat. Sitten kun minun piti peruuttaa auto talliin, huomasin, että etuistuimella oli käärme. Säikähdin, huusin ja juoksin pois autosta.
Huomasin, että nämä kaverit olivat tulleet omalla kyydillään vartavasten nauramaan minulle ja pilkkaamaan kun säikähdin.
Hauska vitsi vai ei?
Niin varmaan, niin varmaan.
Piilota poikkiksen autoon 1000g plandattua piriä ja soita poliisille vihje. Sanot vaan sitten vankilan tapaamisessa et se oli vaan jekku ja pyydä pari kaveria mukaan nauramaan. =DDDD
Vierailija kirjoitti:
Dumppaa poikaystäväsi.
Miksi dumpata poikaystävä, kun hän ei edes tehnyt tuota?
Nojoo tosiaan jos kaverit teki källin niin kosta niille. Lähetät pikkuhousut hajuvedellä kirjekuoressa kotiin jos niillä on tyttöystävä ja laitat lapun missä kiität viimeisestä T: Joku nimi
Älä pillastu, sehän oli siedätyshoitoa.
Mites sen vällykäärmeen kanssa on? Pelottaako sekin?
Tosi helvetin tyhmä temppu. Mulla ei ois tekijöille paljoo asiaa.
Miettisin tarkkaan, haluanko jatkossa moisia "vitsejä".