Mikä on paras marketti juusto
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mitä vähärasvaisempi, sen kumimaisempi.
Ja yleensä myls mauttomampi.
Paras marketti juusto on ehkä aura juusto, myös muutkin juustot kuten savu juusto, kevyt juusto, sulate juusto ovat ihan maistuvia koti maisia juustoja.
Alppijuusto. Olympia. Savujuustot ja. Polar. Olterman. Rasvattomat maultaan kuraa. Kermajuustot maistuvimpia.
Arkijuusto <3
Muita en suostu syömään.
Valiolta löytyy hyviä, Salaneuvos, Keisari, Luostari, Mustaleima, Aura jne....
Valion juustot ovat oikeasti hyviä juustoja, suomessa kylläkin aliarvostettuja. Jos täysin samat olisivat vaikka ranskalaisia ja ranskalaisilla nimillä niin ehkä arvostus olisi parempi. Minulla itse asiassa on ranskalainen ystävä jolle tein kerran juustotarjottimen suomalaisista juustoista ja kehui nämä taivaaseen ja hyviä ovatkin. Itse olen juustojen ystävä enkä koe että suomalaiset juustot häviäisivät millään vertailulla ulkomaisille, tykkään kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Se on Yhdyssanajuusto.
😂👍
Tosi hyviä ovat ihan kaikki Ahvenanmaan meijerin juustot, mutta paras niistä on kermajuusto. Saa Prismoista ja Cittarista.
Pirkkajuustot kanssa ok ja Lidlin Havartijuusto.
Vierailija kirjoitti:
hyvä markettijuusto = oxymoron
Lukutaito = ei sinulla
Parasta kysyttiin, eikä hyvää.
Oikeastaan mikään muu ei ole hyvää kuin emmentaali, josta ulkomaalainen ei maistu millekkään, ja paras on Lidlin Kuusamon mustaleimanen.
Arla Natura on kermajuustoista maukkaimmasta päästä, Oltermanni mauttomimmasta.
Karelia, Turunmaa. ja joku tuossa mainitsikin Ahvenanmaan meijerin juustot. Heidän kermajuusto on paljon parempaa kuin esim. Oltermanni.
Vierailija kirjoitti:
hyvä markettijuusto = oxymoron
Eikös Oxymoron ole hammastahnaa?
Vierailija kirjoitti:
Polar
Polar täyteläinen on tosi hyvää.
Arla Tolkuton Cheddar on halvoista juustoista paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polar
Polar täyteläinen on tosi hyvää.
Polar Saaristo myös.
Mitä vähärasvaisempi, sen kumimaisempi.