Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuuluu pakko-oireisillä ortorektikoille (lue: hoikat) tänään?

Vierailija
18.10.2018 |

Joko olette ehtineet paheksua sitä että joku soi viipaleen pullapitkoa? Ja miten jo kerta tuhoaa ihmisen täysin? 🤣😂

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
2/8 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta 😱 näin eilen töissä ihmisen joka söi kahvia ja pullaa, katsoin häntä paheksuen mutta hän vain näytti onnelliselta ja hymyili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niiden elämä ole yhtä paheksuntaa ja kontrollointis aamusta iltaan?

Vierailija
4/8 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortoreksia tunnetaan myös nimellä vegaanius.

Vierailija
5/8 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu! Olen onnellinen ja elämä hymyilee. Energiaa olisi vaikka muille jakaa. Viime viikolla meille kotiutui kissanpentu ja kummasti aamutkin on mukavampia kun saa katsella karvapallon touhuja.

Vierailija
6/8 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtikaa, pullerot, vain omista pakko-oireistanne. Kuten pakonomainen tarve liikuttaa kättä tiheästi suun ja lautasen väliä.

Vierailija
7/8 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortorektikot harvoin kiinnittävät huomiota muiden syömisiin kuin mitä heidän syömiseensä kiinnitetään huomiota. Kuten syömishäiriöissä yleensäkin uhri kokee itse olevansa huono ja ei ansaitse samaa kuin muut. "Jos minä söisin tuon pullan olisin huono ihminen ja lihoisin 100 kiloa" on se mitä päässä liikkuu. Syömishäiriöiset eivät arvostele muiden syömisiä. He eivät vain koe olevansa ruoan arvoisia ja se, että itse ei syö niin ei tarkoita sitä, että ajattelee muiden olevan itsekurittomia sohvaperunoita. Sitä ei myöskään niin pitäisi itse ajatella niin kummankaan puolen takia.

Vierailija
8/8 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva, tuolla diagnoosilla pitäisi vähintään päästä sairaseläkkeelle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän