Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ratsastuksen harrastajia paikalla?

Vierailija
17.10.2018 |

Onko teillä käynyt koskaan aikuisella iällä niin, että olisi ollut itku lähellä ratsastustunnilla valmennuksessa? Mulla oli eilen. En saanut hevosta liikkumaan ollenkaan ja kyseessä oli kohtuu vaikea tehtävä (laukkatehtävä ilman jalustimia, tehtävässä oli puomeja). Ihan hirveä, olisi tehnyt mieli jättää leikki kesken ja itku puski koko ajan esiin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta lapsena ratsastustunnilla kyllä meinasi tulla, juuri kuvatunkaltaisissa harjoituksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta itku ei. Ratsastus ei ole kaikkien laji. Päättäväisyyttä tarvitaan.

Vierailija
4/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta lapsena ratsastustunnilla kyllä meinasi tulla, juuri kuvatunkaltaisissa harjoituksissa.

Joo, tuli kyllä elävästi lapsuus mieleen! Erona oli kyllä se, että valmentajana oli hirveän hyvä ja kiva ihminen, joka kyllä ehkä hetkellisesti sanoi vähän kovastikin, mutta minusta hänen sanansa olivat ihan paikallaan.

Ap

Vierailija
5/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta itku ei. Ratsastus ei ole kaikkien laji. Päättäväisyyttä tarvitaan.

Kerro mieluummin omista kokemuksistani, kuten pyysin, älä yritä arvioida tilannetta, josta et oikeastaan tiedä mitään, kiitos!

Ap

Vierailija
6/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, tosin taisin olla vielä alaikäinen silloin. Hevonen juoksi selättä pää pystyssä koko tunnin. Menin tällä hevosella silloin paljon ja yleensä se kulki tosi kivasti, mutta tuon tunnin jälkeen itketti. Muuten on tunnilla itkemiset johtuneet pahasta tippumisesta.

Vierailija
7/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran, tosin taisin olla vielä alaikäinen silloin. Hevonen juoksi selättä pää pystyssä koko tunnin. Menin tällä hevosella silloin paljon ja yleensä se kulki tosi kivasti, mutta tuon tunnin jälkeen itketti. Muuten on tunnilla itkemiset johtuneet pahasta tippumisesta.

Mun mielestä ratsastuksen hienoin ja ärsyttävin puoli on se, että kun menet tunnille sillä mielellä, että nyt ratsastan tosi hyvin, kun viimeksikin, niin sitten se hevonen yllättää ja tekee just jotain tuollaista. Auttaa nöyränä pysymiseen.

Ap

Vierailija
8/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin kertaa. Ratsastin aikoinaan helkatin hienoa, mutta tempperamenttista tammaa. koskaan ei tiennyt, oliko tähdet oikeessa asennossa. Välillä lähdit valmennuksesta leijuen seitsemännessä taivaassa ja välillä itkua niellen.

Vierailija
9/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä itkenyt useamman kerran. Jännitä esteitä ja joskus on tullut itku estetunnilla. Monesti kun olen radan läpi päässyt ja huomaan, että olen vielä elossa :D

Joskus kun oli muussa elämässä menetystä, niin ratsastus nosti tunteita pintaan ja nieleskelin huomaamattomasti kyyneleitä.

Älä huoli, kyllä ratsastus nostaa kaikenlaisia tunteita pintaan! Iloa, epäonnistumisen kokemusta, pelkoa, ärsyyntymistä ym.

Vierailija
10/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä, taidan olla sinnikkäämpi.

Vierailija
11/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kertoa kokemuksia keppihevosratsastamisesta?

Vierailija
12/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Joskus menee paremmin, joskus on vaikeampia päiviä. Otan ne vaikeudet haasteena ja vaikeuksien kautta voittoon 💪 Ei olisi järkeä harjoitella jos aina olisi helppoa. Muutenkaan en ota harrastusta niin vakavasti, tykkään kun saa kuntoilla, ratsastaa ja olla heppojen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä