Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tajua puulattiaa.

Vierailija
17.10.2018 |

Pitää sitä rumana kun kuulema naarmuuntuu helposti. "Se on sitten sen näköinen"
Minä inhoan laminaarttia joka naarmuuntuessaan on kamala. Erotako pitäisi vai miten perustelen piulattian.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat hikoilee laminaatilla, se notkuu ja kolisee.

Halpakin se on.

Vierailija
2/5 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään. Mulla on puulattia, on koloa ja rakoa jos kuinka. Minusta muovimatto on ihan kiva, saa pestä jne. ja kuoseissa nykyään löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet harvoin ymmärtää sisustuksesta kovinkaan paljoa, jos ei sitten ole sinnepäin suuntautunut. Sellaisia ne on, enemmän heitä kiinnostaa ruoka, sotiminen jne.

Vierailija
4/5 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin on etunsa. Ero naarmujen suhteen näissä kahdessa on se että kolhuinen laminaatti menee vaihtoon. Useimmat puulattiat voi hioa ja pintakäsitellä, ja taas on kuin uusi.

Vierailija
5/5 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laminaattikin naarmuuntuu ja sekös vasta kaunista on. Puulattiassa ei naarmut ja kulumat haittaa, ne ikään kuin kuuluu materiaalin luonteeseen. Ja puulattian voi aina hioa ja maalata, jos naarmut häiritsee.

Voi kyllä olla vaikea kääntää miehen päätä, makuasioista on paha kiistellä :) Mun sieluun sattuu laminaattilattiat erityisesti vanhoissa taloissa, mutta moni tuntuu niihin olevan tyytyväinen. Itse en sellaista laittaisi mistään hinnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi