Mitäpä sanoisit jos joku rakastaisi sinua paljon.
Haluisitko tietää sen asian? Vai olisiko se ahdistavaa vai osaisitko ottaa asian rennosti? Onko kelleen käynyt että olisi tuntenut näin molemminpuolisesti? Kun mun pitäs kertoa mutta en tiedä voinko.
Kommentit (41)
Mutta mistä tiedän että jos sanon että rakastan häntä, hän on hyvillään? Voihan hän inhota minua. Minulle on sanottu ettei sellaista asiaa saa mennå sanomaan noin vain koska toinen voi häkeltyä tai nolostua. Kuitenkin moni täällä toivoisi tuon kuulevansa. Onko niin että sanojan pitää olla se oikea. Mutta mistä sen tiedän?
En haluaisi, sairaan ahdistavaa jos vieras ihminen rakastaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä tiedän että jos sanon että rakastan häntä, hän on hyvillään? Voihan hän inhota minua. Minulle on sanottu ettei sellaista asiaa saa mennå sanomaan noin vain koska toinen voi häkeltyä tai nolostua. Kuitenkin moni täällä toivoisi tuon kuulevansa. Onko niin että sanojan pitää olla se oikea. Mutta mistä sen tiedän?
Kuuntele intuitiotasi- onko hän sinulle se oikea? Vain rohkea ottaa selvää. Muuten mietit koko loppuelämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä toinen varattu vai miksi et halua kertoa?
Onko sillä merkitystä onko toinen varattu jos minä kerron omasta tunteestani? Haluan nimenomaan kertoa.
Ei ole merkitystä. Minä olen varattu, ja silti haluaisin tietää.
En usko, että kukaan voi rakastaa minua tietämättäni. Rakkaus kun ei syty hetkessä, vaan se vaatii yhteistä jakamista ja tunnetason yhteyttä.
Mutta mutä jos joku sanoisi rakastuneensa minuun..? En halua tietää mitäön niin päällekäypää heti aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ohis.. mutta miksi haluisitte sen tiedon?
Toinen ohis: Miksi et voi kertoa? Sano yksi hyvä syy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele intuitiotasi- onko hän sinulle se oikea? Vain rohkea ottaa selvää. Muuten mietit koko loppuelämäsi.
Miksi pitäisi olla oikea? Saahan sen sanoa jos haluaa. Ja oikeita voi olla useita. Ei sillä mitään tarvitse tavoitella. Usein rakastuneelle vain tulee tarve kertoa tunteistaan tälle kohteelle. Muuten se voi muodostua pakkomielteeksi.
Kyllä mun mieheni on sen mulle kertonut.Tänäänkin.
Kyllä mä haluaisin että mulle kerrottaisiin. Tosin ystävien kanssa olen hyvin avoin siitä että rakastan heitä ystävinä, mieheni ja minä taas tiedämme rakastavamme toisiamme todella paljon siinä romanttisessa mielessä ja ollaan kasvettu ajan kuluessa tähän rakkauteen. Jotenkin järjellä ajattelen ja tiedostan, että kun ei kukaan muu tunne minua yhtä hyvin kuin hän (ja toisinpäin), niin olisi vähän valehtelua jonkun muun höpistä pintapuolisen ihastuksen perusteella rakastavansa minua samalla tavalla. Enemmän ottaisin tosissani sen, että joku on ihastunut minuun todella syvästi.
Toki nyt joku ystävä saattaisikin rakastaa myös romanttisessa mielessä, mutta luulisi senkin tulleen esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kertoa mutta mitä teette tiedolla jos joku randomisti kertoo että rakastaa sinua. Hiveleekö se itsetuntoa vai alatteko rakastamaan takaisin? Tarkoittihan AP että täysin puskista tulisi ilman mitään keimalua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kertoa mutta mitä teette tiedolla jos joku randomisti kertoo että rakastaa sinua. Hiveleekö se itsetuntoa vai alatteko rakastamaan takaisin? Tarkoittihan AP että täysin puskista tulisi ilman mitään keimalua.
Ei sillä tiedolla tee mitään-ellei itsellä satu olemaan samoja tunteita. Ei hivele itsetuntoa, enkä ala rakastamaan takaisin-ELLEN jo rakasta valmiiksi. Mistäs tiedät vaikka rakastaisin.
Täytyy sanoa, että olisin todella otettu ja onnellinen. Mikään ei olisi ihanampaa, kuin se että joku rakastaisi minua aidosti. Voisin jopa yrittää parisuhdetta/tapailua tämmöisen henkilön kanssa ja toivoa että itsellekin heräisi jotain vastaavia tunteita, jos ei niitä olisi heti.
Sitten jos tai kun uskallan sanoa niin miten se teen? Senverran tunnen häntä että jotenkin pehmeästi se olisi sanottava mutta myös niin että toinen sen ymmärtää.
Olen varattu. Ei kiinnostaisi tietää enkä haluaisi, että joku muu kuin oma rakas tulisi sellaista kertomaan. Ahdistaisi tosi paljon ja tuntuisi, että kertojalla on joku pakkomielle tjs.
Vierailija kirjoitti:
Olen varattu. Ei kiinnostaisi tietää enkä haluaisi, että joku muu kuin oma rakas tulisi sellaista kertomaan. Ahdistaisi tosi paljon ja tuntuisi, että kertojalla on joku pakkomielle tjs.
Miksi kuvittelet olevasi jonkun pakkomielle? Ja pakkomielteiset ihmiset kyllä kertovat empimättä ja lähenevät muutenkin.
Mua ärsyttäisi aivan suunnattomasti, jos joku äijä tulisi kertomaan jostain rakastamisesta. Rakkaus on oman mieheni kanssa. En edes tykkäisi jos joku tuttu käyttäisi sitä sanaa, koska se kuuluu parisuhteeseen. En todella halua mitään rakkauden tunnustuksia baarituttavilta. Baareissa juodaan ja tanssitaan, mutta olisi aivan sika ärsyttävää, jos joku selvinpäin jäisi muistelemaan illan tapahtumia. Rakastuneet työkaverit on toinen ongelma. Voisipa antaa potkut kaikille niille.
Mä pelkään sanoa asiaa. Jos sanoisin sen voisi revetä hel*tti. Koska tiedän että me molemmat rakastetaan toisiamme ihan muelettömästi Mutta.
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään sanoa asiaa. Jos sanoisin sen voisi revetä hel*tti. Koska tiedän että me molemmat rakastetaan toisiamme ihan muelettömästi Mutta.
Samaa mieltä. Sama tilanne. Rankkaa.
"Ihanaa"? Tms. Ainakin, jos sanoja olisi mun ihastus <3
Jos jossain on ihminen, jota itse olen rakastanut kauan, niin haluaisin kuulla. Itse olen pimittänyt tätä asiaa pitkään, koska tilanne ei ole koskaan oikea. Se raastaa sydäntäni, koska haluaisin jo tietää. Vaikka en voisi uskoa että se toinen tuntee samalla lailla.