Mitäpä sanoisit jos joku rakastaisi sinua paljon.
Haluisitko tietää sen asian? Vai olisiko se ahdistavaa vai osaisitko ottaa asian rennosti? Onko kelleen käynyt että olisi tuntenut näin molemminpuolisesti? Kun mun pitäs kertoa mutta en tiedä voinko.
Kommentit (41)
Jos rakkaus olisi _todellista_, pyyteetöntä ja todellakin kohdistuisi vain minuun, haluaisin ehdottomasti tietää.
Ei ahdistaisi, jos on kiva tyyppi kyseessä ja vaikka itsellä ei olisi tunteita. Siitä vaan.
Jos tyyppi olisi ahdistava, en edes tapaisi sellaista, tai olisi yhteydessä.
Kyllä, haluaisin tietää. Harvemmin siinä kertomisessa mitään menettää, mutta paljon voi voittaa.
Tarkoitan jos asian sanoisi henkilö johon et ole suhteess. Esim kaupan kassa tai huolromies tms jonka tunnet.
En todella haluaisi tietää, koska olen onnellisesti naimisissa. Pohjalaisen naisen päätä ei käännetä, pidän miehestäni huolta hautaan saakka. Elä oma elämäsi nyt.
Vierailija kirjoitti:
En todella haluaisi tietää, koska olen onnellisesti naimisissa. Pohjalaisen naisen päätä ei käännetä, pidän miehestäni huolta hautaan saakka. Elä oma elämäsi nyt.
Kukaan ei ole puhunut kosimisesta tai muustakaan. Haluaisin todellakin tietää syvästä, platonisestakin rakkaudesta, jos se kohdistuisi minuun. Todellinen rakkaus on niin harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä toinen varattu vai miksi et halua kertoa?
Onko sillä merkitystä onko toinen varattu jos minä kerron omasta tunteestani? Haluan nimenomaan kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä toinen varattu vai miksi et halua kertoa?
Onko sillä merkitystä onko toinen varattu jos minä kerron omasta tunteestani? Haluan nimenomaan kertoa.
Ei sillä nykyään niin merkitystä ole. Kerro jos aistit että toinen voi vastaanottaa kuulemansa.
Ai kaupan kassa sanoisi töissä, että on rakastunut muhun? Tai huoltomies, joka tulisi tekeen jotain hommaa mun luo? Olisi creepyä, ei!
Jos joku tuttu tai kaveri niin okei, ei mitään.
Olen itse kertonut kun oon ollut ihastunut. Ei ottanut tulta mutta kavereita ollaan yhä.
No, olen huomannut että ei mua kukaan rakasta, joten turha edes haaveilla tuollaisista.
Vierailija kirjoitti:
Ai kaupan kassa sanoisi töissä, että on rakastunut muhun? Tai huoltomies, joka tulisi tekeen jotain hommaa mun luo? Olisi creepyä, ei!
Olen itse kertonut kun oon ollut ihastunut. Ei ottanut tulta mutta kavereita ollaan yhä.
Et siis haluaisi tietää että esim joku työpaikallasi on sinuun rakastunut? Miksi?
Kuka nyt loukkaantuisi tiedosta että joku hänestä tykkää? Ite en ainakaan.
Anna mennä vaan ja kerro😊
ExoPol' kirjoitti:
Kuka nyt loukkaantuisi tiedosta että joku hänestä tykkää? Ite en ainakaan.
Anna mennä vaan ja kerro😊
Tykkääminen ei kiinnosta - rakastaminen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis haluaisi tietää että esim joku työpaikallasi on sinuun rakastunut? Miksi?
Työkaveri on ihan eri asia kuin joku tuntematon huoltomies tms. Ja joo, haluaisin tietää.
Kyllä mä haluaisin tietää. Mistäpäs tiedät vaikka toinen kokisi samalla lailla.