Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella vaikea löytää sopiva seksikumppani

Vierailija
17.10.2018 |

En harrasta seksiseikkailuita, ne ovat minulle arvottomia, tahdon harrastaa seksiä vain sellaisten ihmisten kanssa joista oikeasti pidän. Mutta kestää todella kauan ennen kuin löydän ihmisen josta pidän ensinkään. Ja kun sellaisen ihmisen lopulta löydän niin tavallaan pidän hänestä liikaa: tahtoisin pitää hänet elämässäni pitkään, ystävänä. Ja enhän minä sitten voi hänen kanssaan seksiä harrastaa - kokemukseni nimittäin on että seksi pilaa ystävyyden, eli pelkän seksin takia menettäisin elämästäni arvokkaan läheisen ihmisen. Joten tietenkään en seksiä rakkaan ihmisen kanssa harrasta. Lopputulos on se että minulla on sopivan paljon rakkaita ystäviä, hieno homma. Mutta minulla ei ole koskaan ainuttakaan seksikumppania. En onnistu löytämään ihmistä josta pitäisin hieman mutta en liikaa. Luulen, että en koskaan voi sellaista ihmistä löytää. Varmaan aina on oleva niin että en välitä ihmisestä laisinkaan - tai sitten välitän hänestä aivan valtavasti. Toisin sanoen en koskaan enää voi harrastaa seksiä.
Eihän minun pitäisi tästä kärsiä. Minun pitäisi olla onnellinen siitä että olen löytänyt ystäviä. Seksin puutteen ei pitäisi minua harmittaa, sen pitäisi olla mitättömin pikkuseikka. Mutta kaipaan seksiä. Kaipaan sitä ihan liikaa. Mitä enemmän sitä kaipaan, sitä surullisemmaksi tulen. Mitä surullisemmaksi tulen, sitä enemmän kaipaan rinnalleni ystävää tuekseni, eli sitä vaikeampaa seksikumppanin löytämisestä tulee.
En ymmärrä miten ihmiset osaavat ottaa asioita huolettomasti. En ymmärrä miten he pystyvät ihmissuhteessa ihan vain harrastamaan seksiä. Minä en pysty olemaan huoleton. Jos välitän ensinkään - välitän liikaa.
Typerä seksi. Se aiheuttaa kärsimystä aivan turhaan. Kunpa seksiä ei olisi olemassa.
En osaa olla huoleton, elämässä, yhdessäkään asiassa, hetkeäkään. En osaa olla onnellinen. Taidan olla loppuiäkseni suruun tuomittu, eikä se liity seksiin ensinkään. Tämä kirjoitus ei liity seksiin ensinkään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kirjoitit seksistä ties kuinka pitkään ja sitten loppuun pistit "Tämä kirjoitus ei liity seksiin ensinkään". Mun pitää vähän funtsia tätä. Mutta mun ensimmäienn ajatus on että tämä on mahtava aloitus :D Ehkä palaan asiaan.

Ja joo, mussa on vähän samaa vikaa kuin sussa. Huolettomuuden puute on kamala kohtalo. Onko meillä toivoa?

Vierailija
2/9 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asrgh, en jaksanut lukea. Tiivistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys toimii yleensä paremmin oman sukupuolen edustajien kanssa, miksi yrittää väkisin vastakkaista? Harvemmin sieltä puolelta mitään bestistä saa ja aina on vaara että lähtee seksi mukaan kuvioon.

Vierailija
4/9 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistelmä: Se haluaa harrastaa seksiä vain ystävien kanssa. Mutta seksi pilaa ystävyyden, joten se ei halua harrastaa seksiä ystävien kanssa. Umpikuja. Kuka osaa ratkaista?

Vierailija
5/9 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asrgh, en jaksanut lukea. Tiivistä.

Kohtalo.

Oliko tarpeeksi tiiviisti ilmaistu?

Vierailija
6/9 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

65745756 kirjoitti:

Ystävyys toimii yleensä paremmin oman sukupuolen edustajien kanssa, miksi yrittää väkisin vastakkaista? Harvemmin sieltä puolelta mitään bestistä saa ja aina on vaara että lähtee seksi mukaan kuvioon.

Mä en osaa olla yhtä mieltä mistään sun kanssa, tai siis mun kokemukset on vastakkaisia.

1. Mä löydän ystävät useimmiten vastakkaisesta sukupuolesta.

2. Jos olen ystävä oman sukupuoleni edustajan kanssa niin siinäkin on pieni riski että alkaa hieman kehittyä "fyysisiä himoja" ystävää kohtaan. Kai tuota nykyään kutsutaan nimellä "bromance", mutta mulla on pieni riski että tuo "bromance" menee hieman liian pitkälle. Joten ei oman sukupuolen edustajan kanssa ystävyys ole välttämättä yhtään sen riskittömämpi kuin vastakkaisen sukupuolen ystävyys.

Vierailija
7/9 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli että ihmiset alkoivat nyt vain puhua seksistä ja ystävyydestä vaikka ilmiselvää että aloitus ei niihin liity.

Vierailija
8/9 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin kirjoitit seksistä ties kuinka pitkään ja sitten loppuun pistit "Tämä kirjoitus ei liity seksiin ensinkään". Mun pitää vähän funtsia tätä. Mutta mun ensimmäienn ajatus on että tämä on mahtava aloitus :D Ehkä palaan asiaan.

Ja joo, mussa on vähän samaa vikaa kuin sussa. Huolettomuuden puute on kamala kohtalo. Onko meillä toivoa?

"It is as reasonable to represent one kind of imprisonment by another, as it is to represent anything that really exists by that which exists not."

- Daniel Defoe

Vierailija
9/9 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä ystävän kanssa. Se oli rentoa, kivaa, nautinnollista, luontevaa. Ei pilannut ystävyyttä.

Muutoin suosittelen ap:lle terapiaa, jos kaikki tuntuu surulliselta ja toivottomalta. Siellä saa ajatukset uusille urille. Oikeesti auttaa.