Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusmallisi ja miksi juuri se?

Vierailija
16.10.2018 |

Eli, miten pidät hiuksiasi? Mille pituudelle ja miksi?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Long bob, kasvatan pitkiksi.

Vierailija
2/33 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkka, etummaiset hiukset yltävät hieman leuan alapuolelle, takaa niskan yläreunaan, otsatukka kulmakarvoihin asti. Tukka on luonnonkihara. Tämä malli vaan pukee mua parhaiten. Jos se on vähänkin pidempi, ei tukka jaksa kihartua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkka. Perusleikkaus kampaajalla kerran kahdessa vuodessa, muina aikoina leikkaan itse. Hiukset olkapäille.

Vierailija
4/33 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sivujakauksella oleva long bob vähän hartioiden alapuolella ja siinä vino poskille ulottuva otsis. Koska tämmöinen on sitä, mistä tykkään.

Vierailija
5/33 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä polkka, ollut jo vuosia. "Kasvatan pitkäksi", mitä ei koskaan tapahdu. Latvoissa hapsottaa aina kymmenen senttiä karmeaa tukkaa, mutta kun haaveena on silti pitkä tukka. Nyt oon kasvattanut omaa väriä takaisin, jos se ei kasvakaan siksi, kun vaalennus kuluttaa liikaa luonnonkiharaa tukkaa. Toivossa on hyvä elää...

Vierailija
6/33 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät, suunnilleen lapojen alapuolelle ylettävät hiukset. Minusta nämä on helpot. Voi pitää kiinni tai auki tai pyöräyttää nutturalle. Ei tartte ravata kampaajalla jatkuvasti eikä aamulla kulu aikaa niiden laittamiseen. Joskus minulla on ollut lyhytkin tukka ja hermo meni aamuisin kun se taipuisana oli aina pystyssä vaikka minnepäin.

Vierailija
7/33 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on long bob, se oli aiemmin short bob, mutta en ole viitsinyt käydä kampaajalla. Pitäisikin muistaa kysäistä työkavereilta, näytänkö jo liiaksi kassi-Almalta vai vieläkö voi luistaa kampaamokäynnistä hiukan.

Vierailija
8/33 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2mm siili, pidemmät hiukset ovat turvallisuusriski ammatissani.

Vierailija
9/33 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon valinnanvaraa:

Kaulamittainen tai korkeintaan olkapäitä hipova, ei yhtään pidempi eikä toisaalta lyhyempikään. Koska hiuslaatu on niin lapsimaisen pehmeä, hento, vetelä ja ryhditön sekä suora. Näyttää mattaiselta, huonolta ja likaiselta, vaikka on puhdas ja kaiken järjen mukaan hyväkuntoinenkin, kun en värjää koskaan enkä muotoile kuumalla. Myös rasvainen iho, kasvojenmuoto, kaulan ja kallon lyhyys rajoittavat.

Tällaisena puolipitkänä vihaan hiuksiani vähiten ja saan niistä muotoiluaineilla ja vääntämisellä mahdollisesti jopa normaalin näköiset.

Vierailija
10/33 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastat osaksi koska pidän viikinkisoturityylistä.

Vierailija
11/33 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät. Hiukseni kasvavat niin nopeaa vauhtia, että minkäänlaisen lyhyen kampauksen pitäminen kävisi kohtuuttoman kalliiksi, sillä hiuksia pitäisi leikkauttaa vähintään kolmen viikon välein. Lisäksi pitkät hiukset sopivat minulle, ja minulla on kauniit ja vahvat hiukset. Ovathan ne aika raskaat, mutta tämä on minulle paras ratkaisu.

Vierailija
12/33 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on long bob, se oli aiemmin short bob, mutta en ole viitsinyt käydä kampaajalla. Pitäisikin muistaa kysäistä työkavereilta, näytänkö jo liiaksi kassi-Almalta vai vieläkö voi luistaa kampaamokäynnistä hiukan.

Etkö sä itse näe?

Vierailija
13/33 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkään asti pitkät luonnonkiharat. Yleensä kiinni, koska pörhöttävät muuten kaikkialle.

Vierailija
14/33 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sivujakauksella oleva long bob vähän hartioiden alapuolella ja siinä vino poskille ulottuva otsis. Koska tämmöinen on sitä, mistä tykkään.

Eikö hartioiden alapuolelle ylettyvä tukka ole jo pitkä?

Vierailija
15/33 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ja luonnonkihara. Pisimmät hiukset päälaella ja otsalla n.15cm suorana, kihara vetää lyhyemmäksi ja takaa lyhyt. Ei värjäystä, vain luonnollinen likaisenvaalea. Siksi, koska liikun paljon ja pesun jälkeen vain sormin voi vetää hiukset kuosiin teelusikallisella kinkyhair ja luottokampaajani ei koskaan petä hiusmallin leikkaamisessa. Aina näyttää hyvälle. Aikaisempaan pitkään ja vaikeaan kiharapilveen en enää vaihtaisi.

Vierailija
16/33 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipitkät koska en ole jaksanu käydä kampaajalla. Alkavat olla jo puoleen väliin selkää ja hiusten kuivuminen kestää ikuisuuden. Mun hiusten pituus vaihtelee aika paljon, koska sillon kun käyn kampaajallla leikkautan helposti puolet pituudesta pois ja sitten taas laiskuuttani annan niinden vaan kasvaa..

Vierailija
17/33 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa niin pitkäksi kuin kasvaa ja kerta pariin vuoteen latvojen tasaaminen. Viihdyn parhaiten näin.

Vierailija
18/33 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli, miten pidät hiuksiasi? Mille pituudelle ja miksi?

Kalju.

En sentään sheivaa mutta ajelen sähköleikkurilla pari kertaa viikossa lyhyeksi/pois.

Miksikö?

Koska päälaella hiukset ovat harvenneet sen verran että hiusten pitäminen näyttäisi spedeltä. (no, ihan niin paljoa ne eivät ole harventuneet että kirjaimellisesti Spedeltä mutta you got the point..)

Niin ja kyllä. Olen mies. 42 vuotta.

Naisella ihailen suuresti pitkiä hiuksia, vaikkei tietenkään nätit lyet hiuksetkaan minkäänlainen este tai turn-off ole, jos "paketti" muuten kunnossa.

Vierailija
19/33 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolatukka! Tietty punaisena, koska voimaantuminen!

Vierailija
20/33 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä polkka otsatukalla. En käy kampaajalla, vaan leikkaan ja värjään itse. Tämän pituinen sopii minulle ja otsis on oltava pitkien kasvojen takia. Hoitotuotteita ja väriä kuluu vähemmän kuin pitkiin. Hiukset saa kuitenkin kiinni. Luonnonlaineikkuuden saa paremmin esille muotoillessa, kuin pitkistä. Lyhyttä hiusmallia en ole ikinä harkinnutkaan, ei ole minua ja silloin olisi pakko rampata kampaajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme