Olen yllättynyt. Tein melkein 700 euron vaatetilauksen laskulle.
Olin toki valmistautunut maksamaan sen samantien mutta koska luulen etten kaikkia tuotteita pidä, kokeilin laskua. Ja se onnistui.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Niin, mikä sinua asiassa yllättää?
Tein samoin keväällä, palautin kyllä yli puolet tilauksen sisällöstä, mutta kahdet housut ja kolme puseroa pidin.
Mun mielestäni se on valtava summa laskulle. Toki olen tilannut ennenkin ja hoitanut palautukset/laskuni ajoissa.
Maksaminen ennen tilausta on helpointa jos tietää että kaikki sopii ja on mitä pitää. Palautusrahojen saaminen kestää joskus aika kauan ja on rasittava kytätä että ne varmasti palautetaan.
Eli tilasit halpisvaatteita, koska paremmissa putiikeissa on yleensä vain luottokortti/paypalmaksu.
Vierailija kirjoitti:
Eli tilasit halpisvaatteita, koska paremmissa putiikeissa on yleensä vain luottokortti/paypalmaksu.
En todellakaan harrasta putiikkeja, varsinkin parempi putiikki kuulostaa aivan kammottavalle. En myöskään käytä halpisvaatteita. Halpuushan on niin suhteellista.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nyt tuntui jollain menneen tunteisiin.
Skippaa jos ärsyttää. Elämä sujuu silleen paljon rennommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas oon yllättynyt että joku tuhlaa vaatteisiin 700 euroa.
Eihän tuolla summalla saa kuin kaksi tai kolme paitaa. Tai jonkun vähän laadukkaamman takin.
Kuka maksaa paidasta 200 - 300 euroa?
Meitä huomattavasti varakkaampi henkilö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tilasit?
Miten se vaikuttaa asiaan?
Hän haluaa kähveltää 700 eurolla vaatteita? ;D
Tilasin joskus nettikaupasta suurella summalla vaatteita ja sain ne laskulle. Ikävämpi juttu oli, että vaatteet eivät olleet mieleisiä, joten palautin ne. Tarkoituksena oli päivittää vaatekaappia, mutta eipä onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää mennäkin. 700e halpisvaatteisiin vs. 700e euroopassa valmistettuun parempaan vaatteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas oon yllättynyt että joku tuhlaa vaatteisiin 700 euroa.
Eihän tuolla summalla saa kuin kaksi tai kolme paitaa. Tai jonkun vähän laadukkaamman takin.
Kuka maksaa paidasta 200 - 300 euroa?
Meitä huomattavasti varakkaampi henkilö?
Mulla raja menee 150 eurossa, todella täydelliseen silkkipaitaan voisin laittaa 200 euroa. Mutta ostan tosi harvoin mitään joten korvaan määrän laadulla.
500 euroa maksanutta untuvatakkia olen käyttänyt tänä talvena 10 vuotta. Joten en koe tuhlaavani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää mennäkin. 700e halpisvaatteisiin vs. 700e euroopassa valmistettuun parempaan vaatteeseen.
Ja sinä luulet että "parempien putiikkien" vaatteet valmistetaan euroopassa? Ei todellakaan.
Niin, mikä sinua asiassa yllättää?
Tein samoin keväällä, palautin kyllä yli puolet tilauksen sisällöstä, mutta kahdet housut ja kolme puseroa pidin.