Olen utelias. Ovatko naiset yleensä äänekkäitä lauetessaan? Äänten kiihottavuus / merkitys?
Minä nimittäin olen. Erittäin. Nauttiessani voihkin ja vaikerran, jopa huudan kiimasta. Kun tulen niin sen todellakin kuulee...pelkään usein, että naapuritkin.
Olen miettinyt, kumpi on naisilla yleisempää, vieno voihkaisu vai kova huuto? Hiljaisuus?
Kysyisin etupäässä naisilta, koska miehet ei voi tietää, onko naisen orkku aito vai feikkaamista, joten heidän vastauksensa tässä eivät ole niin luotettavia. Sori miehet. Mutta teille jatkokysymys: onko naisen orkkuhuuto teistä kiihottavaa vai ei?
Mulle äänet on todella tärkeitä. Miehen kiimaiset murahtelut, huokaukset, voihkaisut, huuto kun hän tulee. Voi taivas, kuumenen kun ajattelenkin.
Olen joskus ollut miehen kanssa, josta e kuulunut pihaustakaan kun sai, se oli mulle varsinainen antikliimaksi!
n50+
Kommentit (20)
Kyllä minustakin ääntä lähtee, huutanut olen vain kerran. Mutta sellaista voihketta ja juurikin vaikerrusta :D
Mieheni pitää sitä kiihottavana, joten annan tulla mitä tulee.
Itsekin pidän miehen ääntelyä to-del-la kiihottavana, ne on jotenkin niin "alkukantaisia" ääniä että käyn myös ihan kuumana. Jos mies olisi ihan hiljaa niin luulisin ettei hänestä tunnu miltään.
N36
NO äänteletkö muka samalla tavalla itsetyydytyksessä? arvatenkin et, joten teet ne vaan shown vuoksi ja miestä kiihottaakses. mikäs siinä,
Vierailija kirjoitti:
NO äänteletkö muka samalla tavalla itsetyydytyksessä? arvatenkin et, joten teet ne vaan shown vuoksi ja miestä kiihottaakses. mikäs siinä,
Minä ainakin annan äänen tulla ihan samalla tavalla, orgasmikin tulee voimakkaampana silloin. Tosin en saa niin kovia kuin miehen kanssa.
Joskus harrastettiin puhelinseksiäkin, kumpikin tyydytti itseään samalla. Ne äänet, ne äänet....suosittelen kokeilemaan :)
T: nro 2
Vierailija kirjoitti:
Itsetyydytys ei ole samalla tavalla ääntelyä aikaansaava tilanne, kuin jos mies panee oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetyydytys ei ole samalla tavalla ääntelyä aikaansaava tilanne, kuin jos mies panee oikein kunnolla.
niin ei kai kun siinä ei ole ketään kuulemassa ja ei tarvitse yrittää kiihottaa muita
Minä olen hiljaa. Jos pitäisi väkisin alkaa äännellä, se häiritsisi keskittymistä, enkä voisi saada orkkua.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ex-puolisoani ei äänet kiinnostaneet, lue: kiihottaneet millään lailla ja silti saatoin huutaa niin, että ääni oli käheänä jälkikäteen. En orkussani edes tiedä mitä teen tai millaista ääntä päästän. Kurkun käheys antaa viitteitä. :D
Totta kai voihkin itsetyydytyksessäkin -olen videoinut sitä joskus ja katsonut ja kuunnellut- ja etenkin lopuksi, mutta kyllä muhun uppoava ihana k***ä n se mikä saa mut kiimassa huutamaan nautinnosta. Jos on hidasta, hellää rakastelua, voihkina on hiljaisempaa. Jos paukutetaan täysillä takaa, jopa kiimaista huutoa.
Olet outo. Eihän edes voi tietää , kiinnostaako jotain miestä äänet vai onko ne sen mielestä jopa noloja.
Mulla ei oo showta, mulla on vain mahtavaa seksiä.
N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ex-puolisoani ei äänet kiinnostaneet, lue: kiihottaneet millään lailla ja silti saatoin huutaa niin, että ääni oli käheänä jälkikäteen. En orkussani edes tiedä mitä teen tai millaista ääntä päästän. Kurkun käheys antaa viitteitä. :D
Totta kai voihkin itsetyydytyksessäkin -olen videoinut sitä joskus ja katsonut ja kuunnellut- ja etenkin lopuksi, mutta kyllä muhun uppoava ihana k***ä n se mikä saa mut kiimassa huutamaan nautinnosta. Jos on hidasta, hellää rakastelua, voihkina on hiljaisempaa. Jos paukutetaan täysillä takaa, jopa kiimaista huutoa.
Olet outo. Eihän edes voi tietää , kiinnostaako jotain miestä äänet vai onko ne sen mielestä jopa noloja.
Mulla ei oo showta, mulla on vain mahtavaa seksiä.
N50+
Kuullostat elukkamaiselta ja minua ei tuollainen touhu kiihottaisi. Pidän herkistä naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin ei kai kun siinä ei ole ketään kuulemassa ja ei tarvitse yrittää kiihottaa muita
Voi sinnuu katkeraa, mun ei tarvitse "YRITTÄÄ" kiihottaa ketään. XD
Sinä joka kommentoit, että häiritsisi orkkua, jos pitäisi väkisin alkaa äännellä: tietenkään ei tarvi alkaa. Ei kumpikaan vaihtoehto ole parempi toista. Se mikä itelle on luonnollista niin on hyvä. Sen puoleen väkinäinen, teeskennelty voihkiminen voisi olla kummallekin ennemmin kiihkoa vähentävä kuin lisäävä asia.
Oon vain utelias, että miten muilla. Tuli mieleen eilen kun huolehdin, että kuulikohan naapurit ja valittelin, että mun tarvii pitää jotain tyynyä tai peittoo naamalla tai purra tyynyä ettei kuulu, en PYSTY oleen hiljaa kun saan. N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka kommentoit, että häiritsisi orkkua, jos pitäisi väkisin alkaa äännellä: tietenkään ei tarvi alkaa. Ei kumpikaan vaihtoehto ole parempi toista. Se mikä itelle on luonnollista niin on hyvä. Sen puoleen väkinäinen, teeskennelty voihkiminen voisi olla kummallekin ennemmin kiihkoa vähentävä kuin lisäävä asia.
Oon vain utelias, että miten muilla. Tuli mieleen eilen kun huolehdin, että kuulikohan naapurit ja valittelin, että mun tarvii pitää jotain tyynyä tai peittoo naamalla tai purra tyynyä ettei kuulu, en PYSTY oleen hiljaa kun saan. N50+
Vastaus on että ei, normaalit ja terveet naiset tai miehet eivät ulvo ja huuda niin että se kuuluu naapuriin.
Kun on lapsia talossa, niin ei todellakaan voi entiseen malliin äännellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi raju paneminen aiheuttaa tahatonta voihkimista ja kiljumista. Tosin harva mies on niin raju.
No anteeks viesteistäni, minä kirjotin näitä negatiivisia viestejä. Siitä johtuen että mua ärsyttää tollanen naapurien häirintä. Jokainen voi olla omassa rauhassa niin äänekäs kun haluaa, mutta toisia vieraita ihmisiä ja heidän perheitään ei pidä sille altistaa. On tästä kokemusta siis. Se on ahistavaa varsinkin lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus on että ei, normaalit ja terveet naiset tai miehet eivät ulvo ja huuda niin että se kuuluu naapuriin.
Minusta on kurjaa kun tällä palstalla aina joku määrittelee, mikä on normaalia seksissä ja mikä ei. :(
Mutta tein aiheesta gallupin, keskstelua voidaan mielihyvin jatkaa tässä ketjussa. N50+
Vierailija kirjoitti:
No anteeks viesteistäni, minä kirjotin näitä negatiivisia viestejä. Siitä johtuen että mua ärsyttää tollanen naapurien häirintä. Jokainen voi olla omassa rauhassa niin äänekäs kun haluaa, mutta toisia vieraita ihmisiä ja heidän perheitään ei pidä sille altistaa. On tästä kokemusta siis. Se on ahistavaa varsinkin lapsille.
Ongelma taitaa sitten olla enemmän talojen rakentamisessa. Itse arvostan kovasti hyvää eristystä ettei äänet kuuluisi naapuriin. Rakastajani osti kämpän ja se oli heti asia, joka kiinnosti. Onneksi se on talo, jossa on erittäin hyvä äänieristys. Heh.
En sitten tiedä, millä tuon ratkaisee?
Ei orkussa ole tällä planeetalla, en siis tiedä mitä teen, miten huudan. Olen kuin toisessa todellisuudessa. N50+
Kommenttina, joskus olin tilanteessa, jossa piti rakastella salaa ja muita häiritsemättä, ihan hyvin se onnistui laukeaminen silloinkin, joten ainakaan minä en vaihda planeettaa tai tietoisuuden tilaa lauetessani.
Mutta jos joku kiljumisesta tykkää, niin mikäs siinä.
Vanha akka kirjoitti:
Kommenttina, joskus olin tilanteessa, jossa piti rakastella salaa ja muita häiritsemättä, ihan hyvin se onnistui laukeaminen silloinkin, joten ainakaan minä en vaihda planeettaa tai tietoisuuden tilaa lauetessani.
En siis oikeasti tiedä edes huutaneeni. Eikö orgasmi sitten olekaan melkein tajun vievä kokemus, jossa kaikki kontrolli katoaa ja on juuri toisessa todellisuudessa, missä ei ole mitään muuta kuin nautinto? Tiedän kyllä, että saan todella kovia orkkuja, mutta olen luullut kaikkien kokevan sen juuri täydellisenä kontrollin menettämisenä. Hmm.
En välttämättä "tykkää kiljua". Toivottvasti en koskaan joudu tilanteeseen, jossa seksiä pitäisi harrastaa salaa ja muita häiritsemättä, koska ei tule onnistumaan. :D N50+
Vanha akka kirjoitti:
Minä olen kyseisissä tilanteissa purrut joko tyynyä tai miehen olkapäätä (ei pane pahakseen) tai mies pitää kättään suuni edessä mutta silti jatkaa...
En kilju mutten pystyisi muuten olemaan ihan hiljaakaan. Luulen että miestänikin extrakiihottaa nuo jutut, kun saa minut ihan hulluuden partaalle mutta pakko olla hiljaa. Ja onhan se mukavan tuhmaa.
Olen yleensä äänekäs muutenkin seksin aikana, ja varsinkin orgasmin tullessa saatan jopa huutaa. Pystyn tarvittaessa olemaan myös hiljaa, mutta minulla ääntely voimistaa kokemusta paljon, ja ihan hiljainen orkku tuntuu aina paljon laimeammalta. Se on myös paljon vaikeammin saavutettavissa, jos en voi yhtään äännellä. Masturboidessakin ääntelyn voimakkuus riippuu siitä olenko yksin kotona. Jos pitää olla hiljaa, omin käsinkin saavutettu orkku on jotenkin aika pliisu miniorgasmi, mutta parempi sekin tietysti kuin ei mitään. Yksin kotona ollessani en nyt sentään huuda kuin hinaaja, mutta aika kovaa kuitenkin. :D
Olen tosi äänekäs ja muutama mies tästä myös maininnutkin mulle. En tiedä muista naisista, en ole kysynyt. Miehen ääntely on kuuminta mitä tiedän! Harmi vaan että suurin osa täysin hiljaa.