Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut kynnysmatto ja enää en siedä epäreiluutta yhtään

Vierailija
16.10.2018 |

Näin on ollut aina, mutta vasta erottuani ja asioita läpikäytyäni olen oivaltanut sen. Eli kiitos paskasta parisuhteesta silmäni avautuivat.

Tämän seurauksena olen myös ”irtisanonut” kaksi ns ystävyyssuhdetta, joissa olin pelkkä kuuntelija, jonka asioilla ei ollut merkitystä. Kummankaan ”irtisanomista” en kadu.

Mutta... minun on hyvin vaikea myös mm töissä sietää sitä, että samaa palkkaa saavilla ei ole samanlaista vastuuta. Tai sitä, että ns paremmassa hommissa, joista maksetaan enemmän palkkaa ainakin meillä tuntuu olevan useampi vätys, joka ei hoida töitään tai valikoi niitä ja tämä tulee palautteena meille alemmalla tasolla.

Tai sitten epäpätevä ihminen, joka ei osaa hommiaan, saa parempaa palkkaa ja yrittää joka välissä tunkeä hommiaan minulle😂. Ottaa päähän jatkuvasti rajoittaa duunissa tätäkin ihmistä.

Terapian tarpeessa vai tasottuuko tämä kenties ajan myötä? Elämä ON epäreilu, eikä koskaan saada sellaista maailmaa, mikä olisi reilu kaikille.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sä olet mielestäsi muita pätevämpi ei tarkoita että oot ...huoh...vaikutat painajaismaiselta työkaverilta

Vierailija
2/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa 😪😪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvittele olevani muita pätevämpi. Mistä sait sellaisen kuvan?

Meitä on usampi samaa työtä tekevä ja jostain syystä toisilta vaaditaan enemmän kuin toisilta. Palkassa tämå ei näy mitenkään.

Ap

Vierailija
4/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kommentoit kuitenkin 😂

Vierailija
5/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kuulostat katkeralta ihmisille, jotka ovat paremmassa asemassa töissä tai saavat parempaa palkkaa kuin sä. Vähän vaikealta tuntuu uskoa väitteesi, että ovat olleet jotain onnekkaita, epäpäteviä vätyksiä. Sinä vaan väärinymmärretty suuruusko?

Vierailija
6/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tuollaisia tyyppejä, jotka ovat surkeita nyhvääjiä ja sitten yhtäkkiä alkavat pullistella " voimaantuneina" miten heitä on väärin kohdeltu. Sua on kohdeltu juuri niin kuin olet ansainnut.

Ei oikeasti itsevarma ihminen tarvitse tuollaista pullistelua.

Vierailija
7/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina epäilyttää, kun ihmiset haukkuu eksäänsä paskaksi/suhdetta paskaksi. Siitä tulee olo, että lykännyt toisen piikkiin kaiken mikä meni suhteessa pieleen. Itse ei ole oppinut mitään virheistään.

Vierailija
8/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5- kyllä, olen kitkerä ja katkera. Ja olisi kiva kuulla, että meneekö ohi vai ei.

Meillä on neljä saman tasoista (minua korkeammin koulutettua ihmistä), joista yksi hoitaa työnsä. Yksi valikoi työnsä, toinen ei vaan hoida ja esimies huomauttaa asiasta, mutta mitään ei tapahdu. Paras on tämä neljäs, joka ei osaa töitään. Ja aidosti on jatkuvasti koittamassa, että teenkö hänen hommansa 😅. En ymmärrä miten samaan paikkaan on tullut tällaisia ihmisiä -vätyksiä.

Ap

Vierailija
9/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, näille työpaikan ”ahkerille”, jotka yrittävät teettää muilla hommansa, olen laittanut stopin. Ovat kyllä naama väärässä kun ei kukaan hoidakaan heidän töitään. Valittakoot johonkin, niin katsellaan tehtävänkuvauksia oikein porukalla ja mietitään että mikä olikaan kenenkin homma.

Vierailija
10/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina epäilyttää, kun ihmiset haukkuu eksäänsä paskaksi/suhdetta paskaksi. Siitä tulee olo, että lykännyt toisen piikkiin kaiken mikä meni suhteessa pieleen. Itse ei ole oppinut mitään virheistään.

Ap taas. Voi kuule, kyllä minussa oli paljon vikaa. En ole koskaan kuvitellut, etteikö olisi.

Mutta olen tullut törkeästi petetyksi ja siksi kyseenalaistan nyt kaiken. Olen katkera, äreå, vaikea. Haluaisin olla taas minä.

Vierailija
11/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

9- kiva, että joku ymmärtää minua 😅. Haluaisin vaan hoitaa työni, enkä pidä siitä, että minun pitää töissä jatkuvasti rajottaa kaveria, kun ei osaa töitään. Js palkkaa tulee 1500€ enemmån 🙃. Ap

Vierailija
12/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa tuollaisia tyyppejä, jotka ovat surkeita nyhvääjiä ja sitten yhtäkkiä alkavat pullistella " voimaantuneina" miten heitä on väärin kohdeltu. Sua on kohdeltu juuri niin kuin olet ansainnut.

Ei oikeasti itsevarma ihminen tarvitse tuollaista pullistelua.

Hyvä itsetunto ei rakennu hetkessä. Ihminen oppii kokemusten kautta.

Vierailija
13/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nuo tuntemukset väistyvät osittain, jos elämään tulee jotain uutta kivaa sisältöä. Terapia on hyödyllistä, mutta sekään ei ole mikään ihmelääke kaikkeen, mikä harmittaa. Terapiassa käyminen voi olla aika tuskaistakin.

Vierailija
14/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet ap? Kuinka nuorena menit parisuhteeseesi ja kuinka kauan se kesti?

Älä käytä emojeita liikaa, niistä tulee hyvin teinimäinen mielikuva ja ne ovat ärsyttäviä.

Vierailija
15/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Olen hyvin hyvin varovainen ihmisten kanssa, jotka puhuvat tuolla tavoin muista ihmisistä. Vaikka aihetta varmaan onkin, niin sen verran voi kirjoittaessaan/puhuessaan miettiä, että ei oksenna kaikkea tuolla tavoin ulos. Oksennus kaatuu myös hyvin usein omaan niskaan ikävästi, niin myös nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme