Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö jo huolestua, kun reilu 8-kuinen ei nouse pystyyn?

Vierailija
18.07.2008 |

Neuvolan täti oli huolissaan, mutta ei antanut mitään ohjeita. Katellaan vaan...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolestua vielä, ehkä jossain 11 kk:n paikkeilla vasta.

Vierailija
2/5 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

napansa ympäri ja vetää käsillään itseään eteenpäin. Ei myöskään nouse itse istumaan. Nämä unohdin avauksessani hermostuksissani mainita.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun molemmat lapset ovat nousseet seisomaan 10 kk:n iässä, eikä kukaan pitänyt myöhäisinä.

Vierailija
4/5 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet eivät varsinaisesti alakaan nousemaan itse istumaan tai siis saattavat tehdä sitä vasta kun jo kävelevät. Mun lapsi ei ryöminyt vielä edes 9 kk:n neuvolassa, se riitti hyvin että pyöri navan ympäri ja istui ilman tukea.

napansa ympäri ja vetää käsillään itseään eteenpäin. Ei myöskään nouse itse istumaan. Nämä unohdin avauksessani hermostuksissani mainita.

ap

Vierailija
5/5 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet eivät varsinaisesti alakaan nousemaan itse istumaan tai siis saattavat tehdä sitä vasta kun jo kävelevät. Mun lapsi ei ryöminyt vielä edes 9 kk:n neuvolassa, se riitti hyvin että pyöri navan ympäri ja istui ilman tukea.

ap

no juoksi kyllä jo siinä vaiheessa... Meillä tyttö oppi konttaamaan (ei siis ryöminyt vaan pyöri ympyrää tai peruutti) 8kk iässä, 9kk iässä nousi seisomaan ja 11kk käveli. Minusta itsestäni nuo 2 ekaa meni suht. keskiarvoiässä mutta kävelemän lähti ehkä keskiarvoa aiemmin. Ja siis keskiarvon ympärillehän mahtuu laaja skaala nopeampaa ja hitaampaa normaalia kehitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan