Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko yp:t joskus kertoa, miksi poistavat jonkun koko ketjun?

Hirveän_surullinen
16.10.2018 |

Turhauttavaa! Välillä ei yhtään käsitä, mikä jossain ketjussa oli niin vaarallista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne poistuu automaattisesti kun tarpeeksi monta kertaa ilmoittaa asiattomaksi/perustelee oikein sanoin poistopyynnön. Ei sanomalla ketään modea ole nappia painamassa että haa, poistetaanpas nyt taas yksi ketju kun siellä on pari asiatonta viestiä vaan joku lukijoista poistattaa ketjuja huvikseen.

Vierailija
2/3 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmiset vetää herneet jossain keskustelupalstalla. Miten joku voi loukkaantua textistä ja kun ei edes tiedä kuka se kirjottaja on. Sisältö on yks lysti ja silti se menee jonkun tunteisiin. Kun pelkkä texti menee, niin sillon ollaan hyvin syvällä nettimaailmassa. Tietokone elää päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne poistuu automaattisesti kun tarpeeksi monta kertaa ilmoittaa asiattomaksi/perustelee oikein sanoin poistopyynnön. Ei sanomalla ketään modea ole nappia painamassa että haa, poistetaanpas nyt taas yksi ketju kun siellä on pari asiatonta viestiä vaan joku lukijoista poistattaa ketjuja huvikseen.

No siis esim mun ketju oli että mun mies rakastaa toista mutta jatkan  suhdetta, koska olen rakastunut. Ei nimiä, ei tuntomerkkejä, ei kirosanoja, en kertonut siitä naisesta yhtään mitään.  Asiallisia vastauksia ja kehotuksia mulle googlata läheisriippuvaisuus ja että teen itelleni pahaa jäämällä suhteeseen. Tää siis ihan vain yksi esimerkki poistuneesta ketjusta.

En pysty edes kuvittelemaan, mikä kommentti siellä olisi voinut ketään loukata, tai miten olisi voitu ilmoittaa asiattomaksi.

Eli voiko joku huvikseen pyytää poistamaan koko KETJUN, ei pelkästään yhtä kommenttia?? Ja toimiiko täällä yp siis niin, ettei ite seuraa mitä-n ketjuja vaan vain reagoi jos joku tekee ilmoituksen? ap