Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko irtisanomisajalla tehdä töitä muualla?

Vierailija
16.10.2018 |

Eli jos saat potkut esim. yt-neuvotteluissa ja sinut irtisanotaan eikä ole työveloitetta irtisanomisajalla. Voinko tehdä töitä muualla ja silti saada irtisanomisajalta palkkaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos saat potkut esim. yt-neuvotteluissa ja sinut irtisanotaan eikä ole työveloitetta irtisanomisajalla. Voinko tehdä töitä muualla ja silti saada irtisanomisajalta palkkaa?

Töitä voi tehdä, jos kerran on irtisanottu, mutta palkka-asia pitää neuvotella työkkärin kanssa.

Vierailija
2/4 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töitä voi tehdä, jos kerran on irtisanottu, mutta palkka-asia pitää neuvotella työkkärin kanssa.

Irtisanomisaikana ei ole työtön, joten palkka tai mikään muukaan ei kuulu työkkärille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit, jos et ole itse irtisanoutunut. Jos sanoit itse irti, sitten voi kilpailulainsäädäntö asettaa jotain rajoituksia, alasta riippuen.

Miksi ykkönen veti työkkärin tähän? Ei kuulu niille, jos ei ole työtön.

Vierailija
4/4 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit, jos et ole itse irtisanoutunut. Jos sanoit itse irti, sitten voi kilpailulainsäädäntö asettaa jotain rajoituksia, alasta riippuen.

Miksi ykkönen veti työkkärin tähän? Ei kuulu niille, jos ei ole työtön.

Gröhöm. - Vaikka työnanatajasi olsi sinut irtisanonisen takana, niin irttisanomisaika on työssäoloaikaa, ellei muutoin sovita. - Toisaalta vastaavasti irtisanomisajalta työnantajalla on myös palkan maksu velvollisuus.

Toisaalla työnteko on toki mahdollista, jollei sitä ole estetty kilpailukielto sopimuksen johdosta. Ja se on mahdollista niin, että voit samanaiaksesti jatkaa työskenetelyä paikassa josta olet irtisanoutunut tai josta sinut on irtisanottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi