Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syttyykö kännykkään salamavalo muuten kuin joku ottaa kuvan sillä?

Vierailija
16.10.2018 |

Aamulla bussissa istuessani vastapäätä oleva mies nosti yhtäkkiä kännykkänsä pystyyn ja siinä syttyi salamavalo. Ottiko mies kuvan (minusta)? Istuin sellaisessa paikassa ettei välissämme ollut ketään muutakaan eikä takananikaan. Pimeää oli sisälläkin.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku joku oikeasti ottais edessään istuvasta kuvan. Nyt jotain rajaa näihin ihmispelkoihin.

Vierailija
22/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä olisi kiinnostanut juuri sun naama niin paljon, että ottaisi kuvan siitä? Tämä ei ollut v.ttuilua vaan kysymys johon toivoisin sinun vastaavan.

Sitä mä juuri ihmettelen tässä. Että mitä tapahtui. Oikeastiko siis te kuvittelette että keksin koko tapauksen? Uskomatonta. ap

Et siis ymmärtänyt mitä vihjasin. Minkä näköinen olet? Ruma? Kaunis?

Mitä se nyt tähän kuuluu? En minä itse vietä aikaani pohdiskellen olenko ruma vai kaunis. Sama se. Kummin vain, miksi joku ottaisi kuvan toisesta ihmisestä aamulla pimeässä bussissa? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ku joku oikeasti ottais edessään istuvasta kuvan. Nyt jotain rajaa näihin ihmispelkoihin.

En istunut suoraan edessä vaan meillä oli väliä pari penkkiä. ap

Vierailija
24/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ap saanut suutasi auki ja kysynyt, että a) otitko kuvan minusta ja b) miksi? Oi tämä tuppisuukansa! Sitten tulla av:lle valittamaan ja ihmettelemään!

No ensinnäkin hämmennyin tapauksesta enkä toisekseen tykkää kerätä huomiota missään saati että olisin itse alkanut meuhkaamaan typötyhjässä aamubussissa.

Vierailija
25/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ap saanut suutasi auki ja kysynyt, että a) otitko kuvan minusta ja b) miksi? Oi tämä tuppisuukansa! Sitten tulla av:lle valittamaan ja ihmettelemään!

No ei tietenkään kysynyt kun se olis pitänyt ap:ta hulluna joka luulee olevansa maailman napa. Täällä palstalla voi kirjoitella vähän tyhmempiäkin kun ei tarvitse olla vastuussa siitä nolaako itsensä.

Vierailija
26/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä olisi kiinnostanut juuri sun naama niin paljon, että ottaisi kuvan siitä? Tämä ei ollut v.ttuilua vaan kysymys johon toivoisin sinun vastaavan.

Sitä mä juuri ihmettelen tässä. Että mitä tapahtui. Oikeastiko siis te kuvittelette että keksin koko tapauksen? Uskomatonta. ap

Mitä se nyt tähän kuuluu? En minä itse vietä aikaani pohdiskellen olenko ruma vai kaunis. Sama se. Kummin vain, miksi joku ottaisi kuvan toisesta ihmisestä aamulla pimeässä bussissa? ap

Meinaat siis että jos joku ottaisi oikeasti kuvan jostain randomista joka ei tee mitään poikkeavaa niin kyse ei olisi sen randomin ulkonäöstä? Juupajuu.

Vierailija
27/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat siis että jos joku ottaisi oikeasti kuvan jostain randomista joka ei tee mitään poikkeavaa niin kyse ei olisi sen randomin ulkonäöstä? Juupajuu.

No en nyt silti tiedä miten se miten minä koen ulkonäköni liittyy asiaan. Voihan rumastakin ottaa yhtä lailla kuvan "kattokaa mikä hirvitys" kuin kauniistakin "uuh mikä hottis" vai kuinka? ap

Vierailija
28/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinut olla vahinkokin, itselläkin puhelimessa käytössä toiminto, että virtanapin tuplapainallus sytyttää valon, ja joskus tulee vahingossa painettua tuplapainallus, vaikka piti vain herättää puhelimen näyttö. Mutta jos otti kuvan, niin tuskin syy on ollut ainakaan "kattokaa mikä hirvitys". T. mies

Vierailija
29/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai otti muistoksi kuvan sinusta koska olit kauneinta mitä hän on koskaan nähnyt.

Vierailija
30/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se edessä oleva "kuvaaja" vaikutti suht normaalilta ja pokerinaamalla "otti kuvan" niin kyse on todellakin sinun harhoista.

Vierailija
31/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että otti sinusta, mutta luultavammin otti vaikka tyhjästä bussista tms. Aika usein asioihin on viaton selitys. Suomalaiset ovat herkkiä luulemaan, että asiat koskee itseään. Myös toisinpäin. Eivät kehtaa tehdä jotain, koska ajattelevat ihmisten heti kuvittelevat jotain.

Vierailija
32/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat on niin isoja staroja että tavalliset rahvaat napsii niistä paparazzikuvia bussimatkoillaan.

Vierailija
33/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella paikalla (bussi) kuvan ottaminen ei ole millään lailla kiellettyä, joten se pitää nyt vaan kestää, vaikka ei kivaa olekaan.

Elämässä on paljon juttuja, mitkä ei ole kivoja.

Vierailija
34/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tahansa älypuhelimeen saa taskulamppuappin, jolla saa sytytettyä sen salamavalon.

Mut mulla ainakin itsellä se taskulamppu jää päälle eikä välähdä niin kuin salama. ap

Jos on sormi vahingossa osunut siihen niin kyllä se vähän salamalta näyttää kun ottaa heti pois

Vierailija
35/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi vahingossa taskulampun päälle, mutta sammutti sen heti?

Vierailija
36/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilauta on täynnä salakuvattuja naisia.

Perseitä ja muita kuvia. Kuva otetaan joko siksi, että nainen on erityisen kaunis tai siksi että hän on erityisen ruma. Tai jostain muusta syystä, ulilautalaisista ei ota jeesuskaan selvää.

Ei ole mitenkään harvinainen ilmiö tämä.

Vierailija
37/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli mies se rakastui suhun ja haaveilee nyt kotona susta kuvansa kanssa. Jos taas oli nainen niin se ihaili sua niin paljon että oli pakko ottaa kuva, tulostaa se ja rukoilla näyttävänsä sulta vielä jonain päivänä.